Telecom News - הקונקט של סאנדיסק: גיבוי, אחסון ושיתוף תכנים - בלי אינטרנט ובלי כבלים

הקונקט של סאנדיסק: גיבוי, אחסון ושיתוף תכנים - בלי אינטרנט ובלי כבלים

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> הקונקט של סאנדיסק: גיבוי, אחסון ושיתוף תכנים - בלי אינטרנט ובלי כבלים
הקונקט של סאנדיסק: גיבוי, אחסון ושיתוף תכנים - בלי אינטרנט ובלי כבלים
מאת: מערכת Telecom News, 6.4.14, 15:48סאנדיסק
 
סאנדיסק מכריזה על הקונקט - קו מוצרי אחסון פלאש אלחוטיים לבעלי סמארטפונים וטאבלטים.
 
חברת סאנדיסק בתחום פתרונות אחסון זכרון פלאש, משיקה בישראל קטגוריה חדשה של מוצרים: הסאנדיסק קונקט - מוצרי אחסון פלאש אלחוטיים.
 
2 המוצרים: הConnect Wireless Flash Drive- וה-Connect Wireless Media Drive מבשרים על הדור הבא של פתרונות האחסון הניידים, כשהם מספקים גישה קלה יותר לתכנים ואפשרות נוחה לחלוק תכנים במספר מכשירי מובייל ובמגוון מערכות הפעלה שונות, בין אם מדובר באייפון, אייפד, מערכות אנדרואיד, קינדל, מחשבי פי סי ומק. השימוש מתבצע באמצעות אפליקציה ידידותית למשתמש. טווח הפעילות עד 45 מ'.

עודד קטקו, מנהל המכירות סאנדיסק ישראל: "הצרכנים כיום מחזיקים אצלם מספר מכשירים ניידים והעברת תכנים מאחד לשני, כמו העברת סרטון וידאו מהנייד של סמסונג לאייפד של אפל, הם לעתים אתגר לא קטן. קו הקונקט החדש מעלה את רף האחסון עבור כל צרכן קצה. שילבנו במוצר אחד את הניידות של מערכת אחסון עם הנוחות והפונקציונליות של העברת ושיתוף תכנים אלחוטית".

ה-Connect Wireless Flash Drive  הוא כיום הדיסק און קי האלחוטי הקטן בעולם. הוא מגיע בקיבולות של עד 64GB ומספק אחסון בשפע לכל בעל סמארטפון או טאבלט בלי להזדקק לחיבור אינטרנט או כבלים. המשתמשים יכולים לגשת ובמקביל לתמונות, סרטים, מוסיקה ומסמכים, שנמצאים על המכשיר שלהם, ממערכות ניידות שונות בבית או בדרך, כאשר לרשותם פעילות של עד 4 שעות בין טעינה לטעינה.

ה-Connect Wireless Media Drive  הוא פתרון אידיאלי למי שנמצא מרבית הזמן בדרכים או להורים הזקוקים למרכז בידור ביתי נייד. ניתן להעמיס עליו סרטים באיכות HD וידאו, מוסיקה ותמונות. המוצר בצורת קופסא קטנה מספק עד 8 שעות עבודה בקיבולות של עד 64GB  ואף חריץ הרחבה לכרטיסSD  המאפשר לאחסן יותר ואף להעביר בנוחות תמונות וסרטונים ממגוון מצלמות. המכשיר מאפשר לחבר אליו סימולטנית עד 8 מכשירים ניידים ויכול להזרים עד 5 סרטים שונים באיכות HD במקביל.

קו המוצרים החדש יימכר במחירים המתחילים ב-222 ש"ח ל- Connect Wireless Flash Drive של 16GB ועד למחיר 469  ש"ח ל-Media Drive  בנפח.64GB

 
Connect Wireless Flash Drive
Connect Wireless Flash Drive



 
 
Bookmark and Share