Telecom News - גם בפלאפון מכירה מוקדמת של Samsung Galaxy S5

גם בפלאפון מכירה מוקדמת של Samsung Galaxy S5

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> גם בפלאפון מכירה מוקדמת של Samsung Galaxy S5
גם בפלאפון מכירה מוקדמת של Samsung Galaxy S5
מאת: מערכת Telecom News, 8.4.14, 12:55גלקסי S5

פלאפון תאפשר הצעת טרייד אין למשך שבועיים. בהחזרת גלקסי 3 או 4 יינתן החזר של עד 700 ₪ לרכישת גלקסי S5. לראשונה פורסמו המחירים.
 
לאחר ההודעות של פרטנר, סאני והום סלולר, הודיעה היום גם פלאפון כי תחל במכירה מוקדמת של הסמסונג גלקסי S5. לראשונה פורסמו גם מחירים.

כל תכונות הסמאטרפון גלקסי S5 – כאן.

המכשיר יימכר ב-2 דגמים: דגם דור 3 ב-3,499 ₪  ודגם דור 4 ב- 3,599 ₪. המכשירים ימכרו בתשלום 1 עד 6 תשלומים ללא ריבית. המזמינים במכירה המוקדמת יקבלו משלוח עד הבית ללא עלות נוספת. לקוחות פלאפון, שיחזירו מכשיר גלקסי 3 או 4 יוכלו ליהנות מהטבה של עד 700 ₪ לרכישת המכשיר.

בנוסף, לקוחות פלאפון שירשמו באתר החברה www.pelephone.co.il יוכלו ליהנות מרכישה מוקדמת של ערכת Limited Edition ייחודית. מלבד המכשיר, הרוכשים ייהנו מערכת אביזרים מפוארת הכוללת: זרוע לרכב, מטען שקע מצת, מגן זכוכית וזאת בנוסף לאביזרים המגיעים בערכה. שווי הטבות האביזרים כ-330 ₪.

כמו כן, ייהנו הרוכשים במכירה המוקדמת גם משירות תיקונים isafe + למשך 3 חודשים ללא עלות. לאחר מכן, יוכלו הלקוחות להמשיך את שירות התיקונים בעלות של 49.90 ₪ לחודש וליהנות ממגוון שירותי תיקונים, מכשיר חלופי בעת תיקון והחלפת מכשיר בעת אובדן, גניבה או השבתה.

רונית אפשטיין, מנהלת אגף ציוד קצה בפלאפון: "חשוב לנו, שהלקוחות ייהנו מהמכשירים המתקדמים ביותר המאפשרים להם חוויית גלישה ושיחה באיכויות הגבוהות ביותר. לשם כך, החלטנו לצאת עם ערכת Limited Edition  בלעדית במהדורה מוגבלת של גלקסי S5 ולאפשר להם ליהנות ממכירה מוקדמת וראשונה של המכשיר, לפני לקוחות שאר החברות".

גם פרנטר חשפה את מחירו של הסמאטרפון, שהוא זהה לזה של פלאפון, אך במבצע מכירות שונה ללקוחותיה - כאן.

הערה: Get It תמכור את המכשיר ב-3,333 לגרסת דור 4. ראו כתבה - כאן.

הערה: יופון תמכור את המכשיר ב-3,490 ש"ח לגרסת דור 4. ראו כתבה - כאן.

הערה: סאני תקשורת תמכור את המכשיר ב-3,564 ש"ח לגרסת דור 4. ראו כתבה - כאן.


 



 
 
Bookmark and Share