Telecom News - סמסונג משיקה בארץ את קו המוצרים הלבישים עם Samsung Gear Fit

סמסונג משיקה בארץ את קו המוצרים הלבישים עם Samsung Gear Fit

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> סמסונג משיקה בארץ את קו המוצרים הלבישים עם Samsung Gear Fit
 
סמסונג משיקה בארץ את קו המוצרים הלבישים עם Samsung Gear Fit
מאת: מערכת Telecom News, 8.4.14, 13:24Gear Fit

סמסונג ישראל הציגה היום את Samsung Gear Fit, מכשיר ה-SuperAMOLED בעל המסך הקעור הלביש הראשון בתעשייה.
 
סמסונג ישראל השיקה בארץ את ה- Samsung Gear Fit. המכשיר יהיה זמין החל ב-11.4.14 באמצעות כל המפעילים הסלולריים, ברשתות השיווק הנבחרות וברשת חנויות סמסונג. המחיר המומלץ לצרכן הוא 1,099 ₪. עדכון 22.4.14: יש עיכוב בהפצת המוצר בארץ.

ה-Gear Fit מציע נוחות של טכנולוגית Samsung Gear עם כלי הכושר המקיפים ביותר הזמינים היום, ובכך מעניק ללקוחות את האפשרות להישאר פעילים פיזית מבלי להתפשר על הסגנון האישי או על חיבור הנייד לרשת. בין אם הוא משמש כמכשיר עצמאי או כמכשיר נלווה, ה- Gear Fit מעניק לאנשים את השליטה על חייהם האישיים והפעילים ובמקביל מאפשר להם להישאר מחוברים כך שלעולם לא יחמיצו דבר.

ה-Samsung Gear Fit מתוכנן לעטוף בנוחות את מתאר פרק כף היד של הצרכן ובמקביל לספק תצוגת Super AMOLED חיה. המכשיר מעניק הרבה יותר מאשר רצועת כושר יומיומית בכך, שהוא שומר על הלקוחות מעודכנים עם הודעות מיידיות מהסמארטפונים של סמסונג כגון שיחות נכנסות, דוא"ל, מסרונים, התראות, S-planner ויישומי צד שלישי. כל זאת, כאשר הלקוחות נמצאים בתנועה וכך ביכולתם להישאר מחוברים. רצועות ניתנות להחלפה בצבעי שחור, כתום ואפור מוקה יאפשרו ללקוחות לשנות את מראה ה-Gear Fit כדי להתאימו לבגדיהם או למצב רוחם ולכל סוג של פעילות.

ה- Gear Fit מספק את יתרונות הקישוריות של הטכנולוגיה הלבישה של סמסונג עם אימון כושר מותאם אישית בזמן אמת לקבלת המלצות אימונים ייחודיות ומותאמות אישית.

קובי כליף, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל: "סמסונג מבינה, שהדור הבא של פתרונות המובייל הלבישים חייב לשקף בצורה ישירה את מגוון תחומי העניין והצרכים של הצרכנים. לשם כך, תיק מוצרי Gear ממשיך להתרחב עם מכשירים ייחודיים עבור טווח רחב של סגנונות חיים, לרבות ה-,Gear Fit שמעוצב במטרה לסייע לצרכנים השואפים לחיות חיים פעילים ובריאים יותר מבלי לוותר על הסגנון האישי שלהם או על יכולתם להישאר מחוברים תוך כדי תנועה". 
 
Gear Fit
מתכונות המכשיר:

Display 1.84” Curved Super AMOLED (432x128)
Additional 
Features
Pedometer, Exercise, Heart Rate, Sleep, Stopwatch, Timer
Notifications (SNS, Call, E-mail, Apps)
Schedule, Smart Relay, Media Controller
Changeable Strap
IP67 Dust and Water Resistant,
Connectivity Bluetooth® v4.0 LE
Sensor Accelerometer, Gyro, Heart Rate
Dimension 23.4 x 57.4 x 11.95 mm, 27g
Battery Standard Battery 210mAh
Typical Usage 3~4 days, Low Usage up to 5 days
Gear Fit



 
 
Bookmark and Share