Telecom News - לוקהיד מרטין השיקה את משרדיה בפארק תעשיות עתירות הידע בבאר שבע

לוקהיד מרטין השיקה את משרדיה בפארק תעשיות עתירות הידע בבאר שבע

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> לוקהיד מרטין השיקה את משרדיה בפארק תעשיות עתירות הידע בבאר שבע
לוקהיד מרטין השיקה את משרדיה בפארק תעשיות עתירות הידע בבאר שבע
מאת: מערכת Telecom News, 9.4.14, 17:00לוקהיד מרטין

לוקהיד מרטין הכריזה היום, במהלך ביקורה של יו"ר ומנכ"לית החברה מרילין יוסון בישראל, על השקת משרדיה בפארק גב-ים נגב לתעשיות עתירות ידע בבאר שבע (ATP – Advanced Technology Park).

פתיחת המשרדים בבאר שבע תתמוך בגידול בנוכחות החברה באזור והינה צעד נוסף המדגים את מחויבותה ותמיכתה של לוקהיד מרטין בתוכנית המעבר לנגב של צה"ל.

כחלק ממהלך זה, הכריזה החברה לאחרונה על מינויו של שלי גוטמן, לשעבר תת אלוף וטייס קרב בחיל האוויר, למנהל פעילות לוקהיד מרטין מערכות מידע ופתרונות גלובליים (IS&GS) בישראל. גוטמן ינהל את הפעילות מבאר שבע כפי שדיווחנו - כאן.

אן מולינס, סגנית נשיא לפתרונות גלובליים, לוקהיד מרטין: "זהו צעד חשוב נוסף בצמיחתה של לוקהיד מרטין בישראל. פתיחת המשרד בבירת הנגב מאפשרת לנו לעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם שותפינו הישראלים, ולסייע בקידום יכולות טכנולוגיות המידע של ישראל".

מזה 19 שנה ברציפות מהווה "לוקהיד מרטין מערכות מידע ופתרונות גלובליים" (IS&GS) את הספק הגדול ביותר של פתרונות ושירותים בתחום טכנולוגיות המידע לממשל האמריקאי. בשנת 2013 הסתכמו הכנסותיה  ב-8.4 מיליארד דולרים, והיא מגדילה את הנוכחות הבינלאומית שלה באמצעות מיזמי ענק בבריטניה, אירופה ואוסטרליה. בין לקוחותיה נמנים NATO, NATS, משרד המס האוסטרלי ומשרד המשפטים הבריטי.

בתמונה למעלה:מימין לשמאל: ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ, יו"ר ומנכ"לית לוקהיד מרטין, מרילין יוסון וסגן שר האוצר, מיקי לוי, במעמד השקת המשרד החדש של לוקהיד מרטין בבאר שבע.

בתמונה למטה: מימין לשמאל: אן מולינס, סגנית נשיא לפתרונות גלובליים בלוקהיד מרטין, יהושע (שיקי) שני, מנכ"ל לוקהיד מרטין ישראל, מרילין יוסון, יו"ר ומנכ"לית לוקהיד מרטין ופט דיואר, נשיא לוקהיד מרטין אינטרנשיונל, במעמד השקת המשרד החדש של לוקהיד מרטין בבאר שבע. 

קרדיט לצילום: דיאגו מיטלברג

לוקהיד מרטין



 
 
Bookmark and Share