Telecom News - travel2gether-אפליקציה בחינם של רשת חברתית לתיירים הטסים לחו"ל

travel2gether-אפליקציה בחינם של רשת חברתית לתיירים הטסים לחו"ל

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> travel2gether-אפליקציה בחינם של רשת חברתית לתיירים הטסים לחו"ל
מאת: מערכת Telecom News
11/04/14,  00:08
מטרת / הייעוד של התוכנה: יצירת רשת חברתית המקשרת בין התיירים השוהים באותו היעד, שבעזרתה יוכלו לקבל מידע רלוונטי לאיזור הטיול.
שם התוכנה: travel2gether
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה:
האפליקציה בחינם מהווה רשת החברתית  לנוסעים לחו"ל המאפשרת לתיירים בכל העולם להיות חלק מקהילה החולקת מידע רלוונטי, חוויות וטיפים בהקשר ליעד התיירותי בו הם נמצאים, און ליין ובזמן אמת. היא מאפשרת לתייר לקבל תשובות לשאלות בזמן אמת ולחלוק את חוויותיו וניסיונו עם תיירים אחרים הנמצאים ביעד בו הוא מבקר.  
האפליקציה מאפשרת יצירת 2 קהילות שונות 1) קהילת הטיסה (אליה ניתן להיכנס באתר האינטרנט באמצעות הקשת מספר וקוד טיסה) הכוללת את כל הנוסעים, שיהיו על אותה טיסה. זו קהילה סגורה והטיפים והמידע המועברים בין חבריה גלוי רק לנוסעים. כך, ניתן לבחור ליד מי לשבת או לדעת מראש מי יהיה על הטיסה. 2) קהילת היעד בהתאם ליעד בו עתידים לטייל. כאן הטיפים, שניתנו ע"י חברי הקהילה בעבר ובהווה, פתוחים לכל חברי הקהילה וניתן לעיין בהם, לשמור טיפים מתאימים, להתעדכן ולשאול בזמן אמת.
באפליקציה יש משחק ייחודי המתמרץ נוסעים לחלוק חוויות, טיפים ותמונות עם חברי הקהילה. ככל שהחברים לוקחים חלק פעיל יותר הם מתוגמלים בנקודות אותן ניתן להמיר למתנות והטבות.

מסך travel2gether

 
מסך 1 travel2gether
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share