Telecom News - הנפקה ראשונה בעולם בשיטת Bitcoin 2.0 בוצעה בישראל ע"י אלף ביט

הנפקה ראשונה בעולם בשיטת Bitcoin 2.0 בוצעה בישראל ע"י אלף ביט

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הנפקה ראשונה בעולם בשיטת Bitcoin 2.0 בוצעה בישראל ע"י אלף ביט
הנפקה ראשונה בעולם ב"מטבעות צבועים" בשיטת Bitcoin 2.0 בוצעה בישראל ע"י אלף ביט
מאת: אבי וייס, 11.4.14, 11:30

אריאל הורוביץ
ראשונים לדווח: אריאל הורביץ, יזם אלף-ביט ופעיל באיגוד הביטקוין הישראלי, אינו מוטרד מתנודתיות הערך של הביטקוין ומוביל ביוזמתו את עולם הביטקוין לשלב הבא שלו: השלב הארגוני - עסקי לכל תחום. הוא משיק הנפקה פרטית של מניות ב"מטבעות צבועים" בגישת ה- Bitcoin 2.0, גישה המביאה ביזור של כל תחום בעולם העסקי, החל מחוזים, דרך מניות וכלה באפליקציות. מהפכה עסקית וכלכלית בהתהוות.

אריאל הורוביץ, אותו חשפנו כבר כמה פעמים,יזם אלף ביט, משמש (בין היתר) כמנהל הקהילה באיגוד הביטקוין הישראל, וגם פעיל במסגרת "שגרירות הביטקוין" בת"א (
גוף חברתי ללא מטרות רווח לקידום הביטקוין בישראל).

אריאל, כך הוא מדווח לנו, היה הראשון בעולם ליישם את עקרונות ה- 2.0 
Bitcoin באמצעות "מטבעות צבועים" (מיזם בקוד פתוח, שמעורב בו, בין היתר, מני רוזנפלד), תחום הנמצא בצעדיו הראשונים בעולם. 

ב-14.3.14, הכריזה אלף ביט על הנפקתה ב"מטבעות צבועים". בעזרת טכנולוגיית המטבעות הצבועים אריאל הורביץ "צבע" ביטקוין אחד ובכך הנפיק 100 מיליון מניות (כל מניה מיוצגת בסטושי אחד), שמתקיימות בשרשרת הבלוקים, ומקבלות את כל התכונות של מטבעות ביטקוין. מסחר במניות אפשרי כמו מסחר בביטקוין, אך דורשות התנהלות מסויימת (לדוגמא, בעזרת ארנק מטבעות צבועים).

במסמך ההנפקה הוגדרו מטרותיה של אלף ביט, וכן אילו מוסכמות ואילו נכסים מייצגות מניות אלף ביט. מסמך ההנפקה נחתם על ידי המפתח הקריפטוגרפי של אריאל הורביץ, וגובב אל תוך שרשרת הבלוקים, כך שבלתי ניתן לזייף את תוכנו ותאריך פירסומו. ההכרזה מדגישה, שהמניות אינן נסחרות באופן פומבי וכי ההנפקה אינה IPO ואינה נסחרת באיזה בורסה רשמית. מדובר בהדגמת יכולת, לאן טכנולוגיית Bitcoin 2.0 יכולה להוביל ולהשיג בכלכלה החדשה. 

אין ספק, שאנו רואים כאן את תחילתה של המהפכה הבאה של המטבעות הקריפטוגרפיים. הכיוון החדש: יצירת קהילות עסקים עצמאיות ומבוזרות מחוץ למערכת הרגולטורית הקיימת (DAC).
 
עניבת ביטקוין



 
 
Bookmark and Share