Telecom News - נחשף בארה"ב הסכום של קרן השקעות חדשה בביטקוין: 100,000 ביטקוין

נחשף בארה"ב הסכום של קרן השקעות חדשה בביטקוין: 100,000 ביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> נחשף בארה"ב הסכום של קרן השקעות חדשה בביטקוין: 100,000 ביטקוין
נחשף בארה"ב הסכום של קרן השקעות חדשה בביטקוין: 100,000 ביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 11,4,14, 17:42

הקרן אמורה לתרום לשינוי התפישה הציבורית אצל רבים, שנרתעו עד כה להיכנס לנישה של המטבעות הווירטואליים.

ה-BIT-Bitcoin Investment Trust, מחזיקה סכום גדול של 100,000 ביטקוין, ששווה בזמן כתיבת שורות אלה, עפ"י ערך של 340 דולרים לביטקוין ב-BTC-e, כ-34 מיליון דולרים. כך נחשף היום ע"י  המשקיע Barry Silbert, מנכ"ל SecondMarket, שגם הקים ואתה.


להלן הודעתו:
 

Big milestone today for Bitcoin Investment Trust — now holds over 100,000 bitcoin http://t.co/nBzlaGupy4 cc @BitcoinTrust

— Barry Silbert (@barrysilbert) April 10, 2014

 
ל-Silbert יש תוכניות גדולות למכשיר השקעות פרטי זה, וכשהוא ייפתח למשקיעים מהציבור הכללי ברבע השלישי של 2014 הוא מקווה למשוך משקיעי ביטקוין חדשים. Silbert סבור, ש-100,000 ביטקוין הם אבן פינה לחברה הזו. בכל זאת זה סכום משמעותי בדולרים.

BIT של Silbert וה-Winklevoss Bitcoin Trust, שמתכוונים להשיק התאומים Winklevoss, שידועים לציבור הרחב מפרשת התביעה שלהם נגד מארק צוקרברג  לגבי הבעלות על פייסבוק, וידועים בקהילת הביטקוין העולמית כתומכים נלהבים ביותר של המטבע הווירטואלי וכמשקיעים גדולים בו, מתחרות באותו השוק, ושתיהן צריכות להתגבר על כמה מכשולים. אולם, ל-BIT יש יתרון, כי היא לא ETF-Exchange traded Fund. לכן, Silbert לא צריך אישור מה-SEC  - Securities and Exchange Commissions בארה"ב, מה שצריכים התאומים Winklevoss. הם הגישו בקשה לתפעולה ל-SEC ביולי 2013, ויחלוף עוד זמן רב, לפחות עד סוף השנה, עד לאישורה. עם זאת, גם BIT צריכה לעמוד בכמה דרישות כדי לא לעבור דרך ה-SEC

BIT (וגם ה-ETF של Winklevoss) יכולה לשנות את הדרך בה אנשים משקיעים בביטקוין, ובמיוחד לשנות את הדרך בה המשקיעים מרגישים כלפי הביטקוין.

קשה לומר כעת האם חברה זו תרחיב את בסיס המשקיעים ותהפוך את המטבעות הווירטואליים ליותר מושכים בחוגים המסורתיים. אך אין ספק, שהיא תשפר את התפישה הציבורית אצל רבים, שנרתעו עד כה להיכנס לנישה זו.

עדכון 9.5.14, 01:46: האחים Winklevoss רשמו את הקרן שלהם Winklevoss Bitcoin Trust בנאסד"ק.
 
 



 
 
Bookmark and Share