Telecom News - "נאום המעלית" הבא במרכז הסחר העולמי החדש בניו-יורק עם פרס 100,000 $

"נאום המעלית" הבא במרכז הסחר העולמי החדש בניו-יורק עם פרס 100,000 $

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> "נאום המעלית" הבא במרכז הסחר העולמי החדש בניו-יורק עם פרס 100,000 $
"נאום המעלית" הבא ייערך במרכז הסחר העולמי החדש, שנבנה בניו-יורק (במקום מגדלי התאומים, שקרסו בפיגוע), בן 100 קומות ומעלית העולה את הגובה הזה בדקה, פתוח ל-100 סטארטאפים (הרשמה עד ה-7.5.14), עם חשיפה עולמית ופרס (מתנה) של 100 אלף דולרים.
מאת: אבי וייס, 13.4.14, 13:00פיל טליו

פיליפו (פיל) טליו (בתמונה), היזם, שהביא לתל-אביב את תחרות "נאום המעלית", שבוצעה במגדלי עזריאלי, תחרות בה זכה הסטארטאפ MobileOCT בפרס הראשון (של 100 אלף דולרים), יוזם תחרות מעוררת עניין עולמי נוספת, הפעם במרכז הסחר העולמי החדש בניו-יורק.

האירוע (ראו כאן), שיתקיים במגדל הגבוה (100 קומות במעלית, ראו תמונה למטה) של מרכז הסחר החדש, (שנבנה במקום "מגדלי התאומים", שקרסו בפיגוע ב-11 לספטמבר 2001), יתקיים ביום 22.5.14 (ההרשמה לסטארטאפים כאן), יכלול השתתפות של 100 סטארטאפים, שייבחרו מבין כל הנרשמים לאירוע יוצא הדופן הזה.

כל סטארטאפ יציג את המיזם שלו במשך כדקה (הזמן הלוקח למעלית לעלות 100 קומות) בפני 2 שופטים. מבין 100הסטארטאפים המציגים במעלית עולים עד 10 סטארטאפים לגמר. באירוע, שמתקיים באולם על הגג, מציגים שוב את המיזם במשך 5 דקות ועוד 5 דקות לשאלות ותשובות של צוות השופטים ואז נבחר הזוכה. כל האירוע יזכה לחשיפה עולמית ולנוכחות נכבדה של יזמים, מנהלי חברות היי-טק, חברות הון סיכון, ומובילי קהילת ההייטק בניו-יורק וסביבתה. 

האירוע הזה הוא חלק מפסטיבל הסטארטאפים, שיזם פיליפו טליו במונטריאול (קנדה), פסטיבל, שייערך השנה בין 9 ל-12 ליולי (ראו כאן), אירוע שדיווחנו עליו כאן וההרשמה אליו עדיין פתוחה, גם לסדנאות וגם לשאר אירועי הפסטיבל ההמוני לסטארטאפים הזה, שצפויים להשתתף בו מעל ל-2,000 סטארטאפים ממעל ל-20 מדינות מרחבי העולם. 

פיל טליו: "אני נרגש להיות הראשון, שעורך אירוע המוני ופתוח במגדלי הסחר החדשים בניו-יורק, ועוד על גג המגדל הגבוה, עם מיטב הסטארטאפים, שיגיעו לאירוע ויתחרו על הפרס הראשון. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של מגדלי הסחר (גם הקודמים), שנערך בהם אירוע המוני מהסוג הזה, אירוע המפגיש סאטארטאפיסטים עם משקיעים, ועוד באירוע שכולו כיף, בידור ואוכל. זו תזכורת, שהמדינה הזו (ארה"ב) נבנתה ע"י יזמים, וההמצאות הגדולות ביותר בתולדות ההיסטוריה שלה יצאו מניו-יורק ע"י יזמים, שהעזו לפתח את ההמצאות והיוזמות שלהם ובכך תרמו להתפתחות האנושות כולה.

התחרות במעלית מחייבת את הסטארטאפים הצעירים לתמצת את הרעיון שלהם בצורה הכי מזוקקת, מובנת וקצרה, כך שייקלט ע"י השופטים. צוות השופטים יהיו מקרב קהילת המשקיעים - מטובי המומחים ליזמות הקיימים בארה"ב. אני מבטיח להמשיך את המסורת של 'נאומי מעליות' ואקיים זאת בערים נוספות בעולם, לרבות שוב בתל-אביב". 

יצויין, שבאולם האירוע במרומי מגדלי הסחר החדשים יש מקום רק ל- 350 איש (כולל השופטים, המארגנים, העיתונות, רשתות הטלוויזיה, משקיעים והסטארטאפים). כך, שמקום למלווים ואורחים אחרים הוא מאוד מצומצם והמקדימים להירשם יוכלו להיכנס לאירוע בתור אורחים או מלווים לסטארטאפים. עלות הכניסה לסטארטאפ היא 50 דולרים ולאורח 99 דולרים. 
מגדלי הסחר החדשים בניו-יורק
Bookmark and Share