Telecom News - לקראת הפסח: המדריך לחיסכון בהוצאות תקשורת למטיילים בחו"ל

לקראת הפסח: המדריך לחיסכון בהוצאות תקשורת למטיילים בחו"ל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> לקראת הפסח: המדריך לחיסכון בהוצאות תקשורת למטיילים בחו"ל
לקראת הפסח: המדריך לחיסכון בהוצאות תקשורת למטיילים בחו"ל
מאת: מערכת "כמהזה?", 13.4.14, 18:25
כמה זה?

חופשת הפסח בפתח. אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל ולחסוך לעצמכם את המשפחתיות הצפופה ואת המצות היבשות, כדאי שתבדקו איך אפשר לחסוך גם בהוצאות על התקשורת בזמן החופשה. 
 
האתר להשוואת מחירי תקשורת בישראל, אסף בשבילכם כמה עצות, שתעזורנה לכם לצמצם את הוצאות התקשורת בזמן שאתם מטיילים בחו"ל.
 
הקפיאו מנויים
בזמן בו אתם נופשים בחו"ל אין שום סיבה, שתמשיכו לשלם על העיתון, שאף אחד לא יקרא בו, על האינטרנט, שאף אחד לא יגלוש בו, ובטח שלא על הטלוויזיה, שאף אחד לא יצפה בה.

הקפאת המנוי דורשת מכם בסך הכל ליצור קשר עם ספקי התקשורת שלכם ולבקש להקפיא את המנוי לתקופה הרלוונטית. רוב חברות התקשורת מאפשרות להקפיא את המנוי לתקופה של מינימום שבועיים או חודש ללא עלות, או בעלות חד פעמית נמוכה. ההקפאה אינה דורשת הגעה של טכנאי אליכם הביתה. פשוט וקל להקפיא את המנוי וגם יכול לחסוך לכם כסף.
 
סגרו חבילת תקשורת מראש
לפני שאתם עולים על המטוס, שאלו את עצמכם מה הם הצרכים שלכם בתקשורת בחו"ל - האם תצטרכו להיות זמינים כל הזמן בטלפון ובמיילים או שאולי מספיק לכם לדבר רק מדי פעם עם הבית?  רכשו חבילה, שתהלום את הצרכים שלכם.

תוכלו לרכוש אצל רוב חברות הסלולר חבילות משולבות לחו"ל הכוללות דקות שיחה נכנסות ויוצאות, SMS וגלישה. בדרך כלל תוכלו גם לרכוש חבילה רק של דקות שיחה ו-SMS או רק של גלישה. 

החבילות בחברות הסלולר עלולות להיות יקרות יחסית, אך תוכלו לשמור על המספר שלכם ולהיות זמינים כל הזמן בנייד ובאינטרנט. שימו לב, שאם תחייגו מהסלולר ללא שיוך לחבילה, תקבלו חשבון מנופח. לעומת זאת, אם תנסו לגלוש באינטרנט מהנייד בסלולר ללא שיוך לחבילה, לא תצליחו, שכן הגלישה בחו"ל תיחסם אוטומטית.

אפשרות נוספת וזולה יותר לשיחות וגלישה בחו"ל היא רכישת כרטיס סים בינלאומי והתקנתו על המכשיר הסלולרי. את הכרטיס ניתן לרכוש בארץ או בחו"ל. בחו"ל, כנראה תשלמו פחות על הכרטיס, אבל ייתכן, שתצטרכו להיעזר במישהו מקומי הקורא את שפת המקום כדי להתחבר ולהתחיל לדבר ולגלוש. אם תבחרו באפשרות הזו, תוכלו להיות זמינים כל הזמן, אבל לרוב לא תוכלו לשמור על המספר שלכם.

אם יש לכם צורך רק בגלישה באינטרנט בחו"ל, עומדת בפניכם גם האופציה של שכירת מודם ונתב סלולרי. באפשרות זו תוכלו לגלוש כל הזמן ואף לחבר כמה מכשירים (טאבלטים, סמארטפונים) בו זמנית לרשת האלחוטית שתיצרו. אפשרות זו מתאימה במיוחד למי שצריך לעבוד בחו"ל.

למטיילים דלי תקציב או למי שלא חשוב לו להיות זמין כל הזמן, מומלץ תמיד לחפש רשת אלחוטית זמינה (Wi-Fi) ולגלוש ולסמס בחינם באמצעות אפליקציות כמו ווטסאפ ווייבר. ישנן אפליקציות ותוכנות שתוכלו גם לשוחח באמצעותן בחינם או בעלות נמוכה כמו bphone של בזק,  Noknok, Travee, סקייפ ועוד.
 
דאגו למי שנשאר בבית
הקלו את ההתקשרות איתכם מהארץ לחו"ל ע"י השתייכות לחברת שיחות בינלאומיות לפני החיוג לחו"ל.
לקוחות משוייכים, או מנויים, ישלמו פחות על שיחות לחו"ל, מאשר לקוחות מזדמנים, שפשוט ירימו את הטלפון ויחייגו לחו"ל.  לכן, כדאי להקדים ולהירשם לאחת החברות ולחייג דרכה. ההרשמה אינה כרוכה בתשלום.

השוו את המחירים של החברות השונות לפי היעד אליו אתם טסים, ובחרו בחברה המציעה את התעריפים או המסלול המשתלמים ביותר.

חסכו בהוצאות תקשורת ותיהנו בחו"ל!

מאת: אתר "כמהזה?", www.kamaze.co.il, אפריל 2014.
אתר להשוואת מחירים בתחומים: סלולר, אינטרנט, שיחות לחו"ל ושיחות מחו"ל, סים בינלאומי, כבלים, לוויין וטלפון בישראל.
נסיעה לחו"ל



 
 
Bookmark and Share