Telecom News - Blockchain שכרה ל-5 שנים את שם הדומיין הנחשק: bitcoin.com

Blockchain שכרה ל-5 שנים את שם הדומיין הנחשק: bitcoin.com

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> Blockchain שכרה ל-5 שנים את שם הדומיין הנחשק: bitcoin.com
Blockchain שכרה ל-5 שנים את שם הדומיין הנחשק: bitcoin.com
מאת: מערכת Telecom News,  18.4.14, 13:22Blockchain

לאף אחד אין בעלות על הביטקוין העולמי אבל יש חברה שיש לה כעת בעלות על bitcoin.com, חברה שעברה השבוע את רף 1.5 מיליון ארנקי הביטקוין.

חברת ארנקי הביטקוין Blockchain הודיעה, שרכשה ל-5 שנים נכס 'נדל"ן' חשוב ביותר עבור סכום שלא נמסר (אמור להיות הון עתק). הנכס הוא שם הדומיין bitcoin.com. התנועה לאתר זה עבור שירותי החברה ועימה הרווחים אמורים לגדול. 

היא העלתה אתר חדש (בתמונה להלן), כאשר השם "ביטקוין" תופס שליש מדף הבית. לעומת זאת, שם החברה Blockchain מצוי באותיות קטנטנות בתחתית הדף.

אתר חדש של Blockchain

זאת, מאחר שתכנית החברה היא למתג עצמה כחברה מקיפה לשירותי ביטקוין בדומה למה שמהווה בלומברג עבור הסוחרים בוול סטריט.

לאחרונה ביצעה החברה כמה רכישות ובאתר החדש היא מממקמת אותם במקום אחד. היא רכשה בדצמבר 2013 את אפליקציית ZeroBlock כפי שדיווחנו - כאן, ולאחר מכן במרץ 2014 היא רכשה את החברה לניתוח נתונים RTBTC.

כך ממוקמים באתר החדש שירותי החברה כדלקמן:

שירותי ארנק.
שירותי תמחור וניתוח.
דף Blockchain Display המציג טרנזקציות בזמן אמת.

שירותי הארנק של Blockchain התרחבו ועברו השבוע את רף 1.5 מיליון הארנקים, לאחר שעברו את רף המיליון בתחילת 2014 ואת רף 1.4 מיליון בחודש החולף בפי שדיווחנו - כאן.  (בתחילת 2013 היו לחברה 100,000 ארנקים בלבד).

האתר בדומיין החדש אמור לקדם מאד את החברה. האתר הישן היה די "מבולגן" וכלל לינקים לאתרי ביטקוין כמו Bitcoin Foundation אך גם לינק למתחרה שלה Coinbase… 

לפני 3 ימים צייץ מנכ"ל החברה Nic Cary בטוויטר כדלקמן:  
עדכון 14.6.14, 00:45: החברה חנכה אתמול רשמית את האתר החדש הכולל גם הסברים על הביטקוין ב-70 שפות כולל בעברית, ותשחרר בקרוב אפליקציית ארנק אנדרואיד משופרת.
 
ביטקוין



 
 
Bookmark and Share