Telecom News - טרנד מיקרו: אפליקציה+תוסף בחינם לסריקת הנייד ואתרים לבאג Heartbleed

טרנד מיקרו: אפליקציה+תוסף בחינם לסריקת הנייד ואתרים לבאג Heartbleed

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> טרנד מיקרו: אפליקציה+תוסף בחינם לסריקת הנייד ואתרים לבאג Heartbleed
טרנד מיקרו השיקה אפליקציה בחינם לסריקת הנייד ותוסף לבדיקת אתרים לגבי באג Heartbleed
מאת: מערכת Telecom News, 22.4.14, 14:09טרנד מיקרו

כחלק מהיערכותה בבאג, שהסעיר את עולם אבטחת המידע, מציעה החברה בחינם תוסף כרום בדפדפן המאפשר למשתמש לוודא כי אתר אינו נגוע בבאג, ואפליקציה לאנדרואיד בחינם הסורקת את מכשיר הסלולר כדי לוודא כי יישומים המותקנים עליו אינם נגועים.  

חברת אבטחת המידע טרנד מיקרו, השיקה 2 כלים חינמיים המיועדים לאפשר למשתמשים לסרוק אפליקציות ואתרי אינטרנט העלולים להיות נגועים בפרצת האבטחה Heartbleed וכך להתגונן מהבאג, שמסעיר בשבוע האחרון את עולם אבטחת המידע.

היישום למחשב, הנקרא Trend Micro Heartbleed Detector, הוא תוסף (plug-in), שניתן להתקינו בדפדפן הכרום וכך יכול המשתמש להכניס את כתובת ה – URL של אתר האינטרנט אליו הוא רוצה להיכנס ולוודא כי לא נפגע כתוצאה מהבאג הקטלני. את התוסף ניתן למצוא - כאן.

האפליקציה למובייל (אנדרואיד) סורקת את האפליקציות המותקנות על מכשיר הסמארטפון של המשתמש והשרתים עימם הם מתקשרים וכך להבטיח, שהמכשיר אינו חשוף לסכנות ה-Hearbleed. זאת, לאחר שחוקרי טרנד מיקרו חשפו, שאפליקציות מובייל פגיעות לבאג לא פחות מאתרי אינטרנט. האפליקציה ניתנת להורדה באתר Google Play תחת השם: Heartbleed Detectorכאן. כאמור 2 היישומים הם בחינם.

כידוע, בימים האחרונים התגלה באג אבטחה בפרוטוקול הOpenSSL- המשמש לאבטחת מידע באתרי אינטרנט ושירותים שונים ועלול לחשוף מידע אישי רגיש וסיסמאות.

ריימונד ג'נס, מנהל טכנולוגיות ראשי בטרנד מיקרו: "כחלק מההיערכות של טרנד מיקרו לאיום ה-Heartbleed, אנו משיקים כלים המאפשרים למשתמשים להגן על המידע האישי שלהם. ככל שאנו משתמשים במכשיר הסלולר שלנו לביצוע עסקאות ורכישות מקוונות,  חשבנו, שחיוני להציע למשתמשים כלי, שיאפשר להם להמשיך להשתמש במכשיר ללא חשש. ה-Heartbleed הוא בעיה העלולה להימשך שנים מבלי להיעלם ואנו מחויבים לספק פתרונות ולעדכן כדי להגן בצורה הטובה ביותר על המידע של הלקוחות שלנו ולספק להם כלים חיוניים לכל מכשיר שהם משתמשים".
 
 
Heartbleed Detector - screenshot 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share