Telecom News - הסינים ממשיכים להפעיל מניפולציות על הביטקוין ומישהו שם יוצא ברווח גדול

הסינים ממשיכים להפעיל מניפולציות על הביטקוין ומישהו שם יוצא ברווח גדול

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הסינים ממשיכים להפעיל מניפולציות על הביטקוין ומישהו שם יוצא ברווח גדול
הסינים ממשיכים להפעיל מניפולציות על הביטקוין ומישהו שם יוצא ברווח גדול
מאת: מערכת Telecom News, 25.4.14, 16:09ביטקוין בסין

הגיע הזמן, שהבנק המרכזי הסיני יודיע בצורה רשמית ופומבית מה הן כוונותיו. הצורה בה מגיעות מסין ידיעות בדבר איסורים למיניהם על הביטקוין היא יותר ממטרידה.

אין ספק שכבר הבחנתם, ואם לא הבחנתם אז כדאי שתשימו לב: כל כמה ימים מתפרסמות "ידיעות" מסין על איסור מסוג כלשהו על הביטקוין. כל כמה ימים ערכו של הביטקוין יורד, עולה וחוזר חלילה בעקבות רמזים ושמועות, שמקורן בבנק המרכזי בסין לגבי איסורים על המטבע עצמו, על האקסצ'יינג'ים, על הבנקים, על האזרחים ועל כל דבר שזז.

כל פעם לאחר שחרור של הידיעות הללו לכלי התקשורת, נוצרת פאניקה וערך הביטקוין יורד. זה טוב מאד לאנשים מסוימים בסין. מישהו בסין עושה מהירידות הללו הון עתק!

יכול להיות, שחלק מהידיעות מסין הן אמיתיות. אולם לא ניתן לברוח מהתחושה החזקה אצל תומכי הביטקוין בעולם, שהסינים עושים מניפולציות בשוקי המטבעות הקריפטוגרפיים לתועלתם ולרווח אישי שלהם.

הגיע הזמן, שהבנק המרכזי בסין, יודיע באופן רשמי ופומבי מה הן כוונותיו. הצורה בה מגיעות ידיעות כאלה מסין היא מטרידה ביותר בלשון המעטה. אי הוודאות, שיוצר הבנק המרכזי בסין, היא בעייתית ביותר. פשוט הביטו היום על הטבלאות של ערכי הביטקוין באקסציינג'ים השונים ותראו איך נראית אי הוודאות הזו, שיוצר במכוון הבנק הסיני.

דרושה לקהילת הביטקוין הבינלאומית הבהרה חד משמעית מסין לגבי התופעות החוזרות הללו.

גם היום שוב פורסמו איסורים.

ערך הביטקוין שוב ירד היום עקב השמועות מסין ב-44 דולרים ל-438 דולרים ב-Bitstamp ול-431 דולרים ב-BTC-e. (נכון לזמן כתיבת שורות אלו).
איסור בסין על הביטקוין



 
 
Bookmark and Share