Telecom News - אתר IBC עלה לאוויר, משום מה רק באנגלית

אתר IBC עלה לאוויר, משום מה רק באנגלית

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> אתר IBC עלה לאוויר, משום מה רק באנגלית
חברת הסיבים עד הבית (למעשה עד הבניין) - IBC העלתה אתר תדמיתי באנגלית (שכנראה מיועד לשותף, מייסר ויו"ר החברה - יונס בירגסון משבדיה, שלא קורא עברית...). בקרוב מאוד תחל הפריסה בכמה אזורים בארץ, פריסה שתימשך שנים רבות, עם "ערפל" לגבי המודל הכלכלי של המיזם.
מאת: אבי וייס, 27.4.14, 20:50

חברת IBC, שעד לא מכבר הייתה לא יותר מלפטופ אצל מנכ"ל החברה (דני לאובר), שהיה כמעט העובד היחיד בחברה (כל הפעילות נעשית בשיטת ה-Outsourcing), מתקדמת בצעדים מדודים לקראת השקת השירות, כפי שדיווחנו כאן עם פירוט כל המחירים של השירותים (בסוף הכתבה).

החברה העלתה לאוויר אתר תדמיתי (כאן) המתאר את החברה, חזונה ועיקרי הטכנולוגיה שלה, שכבר חשפנו אותה במהלך השנה החולפת. האתר החדש הזה הוא משום מה רק באנגלית, כנראה בגלל שהיו"ר שלה משבדיה לא קורא עברית. החברה מניחה, שתושבי ישראל קוראים אנגלית או שהאתר בעברית יעלה בהמשך הדרך.

בכל מקרה, זה אינו "אתר הספקים" של IBC, אתר בו יהיו כל הספקיות, שחתמו הסכמים עם IBC (עד עתה חתמו 9, האחרונה הייתה יופון) ותספקנה שירות ללקוחות הקצה בבתים ובעסקים. הלקוחות יוכלו לבחור את השירותים המבוקשים על ידם בפורטל הזה, שטרם עלה לאוויר. זה דגם חדש של שירות, שטרם הופעל בישראל (ותואר בהרחבה כאן וכאן). 

השאלות סביב ההיתכנות הכלכלית של המיזם עדיין בתוקף, וברור, שיש כרגע יתרון אחד למיזם IBC: הוא ידחוף את בזק והוט לספק שירותים מהירים יותר ומעט יותר זולים לציבור, במיוחד לציבור העסקי.

IBC תנסה להיכנס לתחום הטלוויזיה והיא מבקשת אישור לניסוי להעביר את שידורי "עידן +" על רשת הסיבים שלה. הנושא הזה מאוד בעייתי (רגולטורית). שכן, טרם נקבעה הרגולציה על הטלוויזיה באינטרנט (IPTV\OTT). מצד שני, החברות הוט ויס כבר יצאו עם "חבילות צרות" לטלוויזיה, כפי שחשפתי כאן, כך שספק שירותי טלוויזיה חדש, שירצה להעביר שידורים בשירות ללקוחות הקצה על הרשת של IBC (טרם ברור איזה רישיון נדרש לכך), יצטרך להתמודד מול: "עידן +" באוויר, שידורי טלוויזיה על האינטרנט שלא בפורטל IBC (למשל דרך מזרימי מדיה וטלוויזיות חכמות), ומול "החבילות הצרות" של הוט ויס. שלא לדבר על התכניות של גולן טלקום וסלקום להיכנס לתחרות בתחום הזה. דהיינו: ריבוי שחקנים ללא קהל יעד מוגדר וקיים, יוביל את היזמים הלא מנוסים הללו (בעולם הטלוויזיה) היישר לפשיטת רגל...
 
סיבים עד הבניין



 
 
Bookmark and Share