Telecom News - תחום הביטחון של מש' התקשורת נלקח מסמנכ"לית בכירה למנהל ומשאבי אנוש

תחום הביטחון של מש' התקשורת נלקח מסמנכ"לית בכירה למנהל ומשאבי אנוש

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> תחום הביטחון של מש' התקשורת נלקח מסמנכ"לית בכירה למנהל ומשאבי אנוש
בהחלטה חשובה לקדם את תחום הביטחון בתוך משרד התקשורת (עד כי בזק, בהוראת השב"כ וצה"ל, לא העבירה למשרד מסמכים רגישים), הועבר תחום הביטחון (יחד עם הקב"ט של המשרד) ליחידה החדשה במשרד: אגף חרום וביטחון, שיהפוך לאגף חרום, ביטחון, אבטחה וסייבר. 
מאת: אבי וייס, 27.4.14 21:45תמי לשם

בהחלטה נכונה של מנכ"ל משרד התקשורת, אבי ברגר, נלקח תחום הביטחון הפנימי, שהיה שנים רבות באחריותה של תמי לשם (בתמונה) סמנכ"ל בכיר למינהל ומשאבי אנוש במשרד התקשורת, יחד עם הקב"ט (אסף גרונדמן, הממונה על הביטחון במשרד התקשורת), והועבר לאחריותו של איתן שטיינר, ראש אגף חרום, ביטחון אבטחה וסייבר.  

בשנה האחרונה, תחום הביטחון הפנימי של משרד התקשורת עלה לכותרות (ולשלילה) כמה וכמה פעמים, בעקבות כמה תרגילים, שיזם השב"כ במשרד, ושהסתיימו בכישלון, חשיפת הכאוס בניירת של המשרד ובמיוחד בלשכה המשפטית, נפילת מחשב המשרד וחוסר הנכונות של חברות התקשורת להעביר מסמכים רגישים למשרד התקשורת, כשבראש ניצבת בזק, מגובה ע"י השב"כ וצה"ל, שהורו לבזק לא להעביר מסמכים מסווגים למשרד התקשורת (כי אי אפשר לסמוך על המשרד הזה בשום צורה) כפי שחשפנו כאן
איתן שטיינר
נקווה, שהאגף היחסית חדש במשרד התקשורת (לחרום וביטחון), בראשותו של איתן שטיינר (בתמונה משמאל), ייעלה את תחום הביטחון הפנימי של המשרד על המסלול הנכון. התחום הזה כולל (בין היתר) את: תחום ביטחון השדה, ביטחון בנסיעות בעלי תפקידים לחו"ל, סיווג מסמכים והגנה עליהם, סיווג בטחוני, ביטחון פיזי על המשרדים, ביטחון קשר ומחשוב, טוהר מידות, הגנת סייבר, ועוד. נקווה, שכעת התחום יטופל ברצינות הראויה ו"יעלה על דרך המלך" בצורה המתאימה לטיפול בנושאים הרגישים הללו. 

את תגובת משרד התקשורת לא הצלחנו לקבל. אם תתקבל - נעדכן בהתאם. 

עדכון 28.4.14: דובר משרד התקשורת מסר: "התשובה היא כן" [לשאלה: האם יחידת הביטחון (הקב"ט) עבר מכפיפות לאגף בכיר מנהל ומשאבי אנוש לאחריות אגף חירום וביטחון?]. 
 



 
 
Bookmark and Share