Telecom News - VERICUT Reviewer-אפליקציה חינם לתכנון/צפיה בתהליכי יצור במכונות CNC

VERICUT Reviewer-אפליקציה חינם לתכנון/צפיה בתהליכי יצור במכונות CNC

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> VERICUT Reviewer-אפליקציה חינם לתכנון/צפיה בתהליכי יצור במכונות CNC
מאת: מערכת Telecom News
xx/xx/14,  xx:xx
מטרת / הייעוד של התוכנה: תכנון וצפייה בתהליכי הייצור במכונות CNC באופן וירטואלי.
שם התוכנה: VERICUT Reviewer
קישור להורדה: לאייפד
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאייפד של חברת CGTech יצרנית תוכנת VERICUT היא אפליקציה תלת מימדית לתכנון וייצור וירטואלי במכונות CNC.
תוכנת VERICUT היא תוכנת סימולציה מבוססת מודל תלת ממדי, שמשמשת לתכנון וייעול העבודה על מכונות CNC ורובוטים תעשייתיים. היא נועדה לגלות טעויות תכנות, בצוע סימולציות ויזואליות של מכונות הייצור CNC והכלים בגמר התכנות. זאת, לפני ביצוע הפעולה בשטח של חיתוך החומר ועל מנת למקסם את הידע הדרוש לתכנות המכונות עוד לפני שלב היצור בפועל, לשם חיסכון כלכלי רב.
עם אפליקציית VERICUT Reviewer  לאייפד, כוח אדם על רצפת הייצור וכל צוות הפקה אחר יכולים להציג בכל עת אנימציות תלת מימד של תהליכי עיבוד CNC בכלי המכונה - בפגישות או בכל מקום אחר. ממשק המגע הידידותי של האפליקציה מאפשר למשתמש להציג  את עיבוד החלק במכונת CNC מכל נקודת מבט.

מסך האפליקציה VERICUT Reviewer
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share