Telecom News - יבמ חשפה עשרות שירותי PaaS בענן

יבמ חשפה עשרות שירותי PaaS בענן

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> יבמ חשפה עשרות שירותי PaaS בענן
יבמ חשפה עשרות שירותי PaaS בענן
מאת: חיים חביב, 30.4.14, 21:00שירותי ענן
 
מרכזי עבודה שיתופית של IBM יפגישו מפתחים באתרים פיזיים בעולם הממשי.

יבמ חשפה 30 שירותי ענן חדשים בסביבת הפלטפורמה BlueMix. ענן הפלטפורמה כשירות  (PaaS) של יבמ מסייע למפתחים לשלב במהירות יישומים חדשים ולהאיץ תהליכי פיתוח והטמעת שירותי ענן חדשים.

בנוסף, השיקה יבמ את מרכזי העבודה השיתופית BlueMix Garages, שיפעלו באתרים פיזיים בעולם הממשי, ויאפשרו למפתחים ליצור יישומים חדשים, להתנסות ולרכוש מיומנויות בעולם הענן - תוך גישה מלאה לסביבה האקולוגית של יבמ.

לרגל כנס התוכנה העולמי של יבמ (השבוע בלאס וגאס, ארה"ב), הציגה IBM שורת כלים, טכנולוגיות ושירותים להאצת קצב אימוץ מחשוב הענן במגוון תחומי משק ותעשייה.

בפברואר האחרון הכריזה יבמ על שירותי BlueMix בתחומי השילוב של יישומי ענן ואבטחת הקשר בין יישומים ציבוריים ובין מידע ארגוני פרטי. כלים אלה מאפשרים תקשורת מהירה ומאובטחת בין עולם האינטרנט של החפצים (IoT) ובין מכונות המתקשרות עם מכונות אחרות, על מנת לאגור מידע, להריץ שאילתות ולהציג תמונה גראפית של נתונים. יבמ מציעה גם ניהול נתונים וניתוח אנליטי כשירות ענן, באופן המאפשר לתכנן בזמן קצר ולהרחיב פריסת יישומים ההופכים נתוני Big Data למידע תחרותי. שירות DevOps של יבמ תומך בכל מחזור חיי הפיתוח ועבודת המפתח.

יבמ ממנפת את תשתיות הענן של SoftLayer על מנת להרחיב את סל הפלטפורמה כשירות שלה, ומשלבת את יכולות תוכנות התשתית מתוצרתה עם טכנולוגיות 'צד שלישי' וטכנולוגיות פתוחות, במטרה ליצור חוויית פיתוח משולבת בסביבת הענן. בעזרת סביבת ענן פתוחה, מסייע BlueMix הן למאמצי פיתוח של יישומים הנולדים בענן והן למפתחים בתוך תחומי הארגון, לבנות יישומים במבחר כלים המועדפים עליהם. האפשרות לשלב בקלות מגוון רחב של שירותים וממשקי תכנות יישומים (API) המגיעים ממגוון ענפי התעשייה, כדי לבנות, לבדוק ולהרחיב את פריסת היישומים, מקצרת את תהליכי הפיתוח מחודשים, לדקות ספורות בלבד.

ביבמ מדווחים על הצלחה לפלטפורמת הענן כשירות BlueMix. מספר המשתתפים בתוכנית הביתא של יבמ זינק לשיא, בעיקר בשל האפשרות לגשר בין יישומים קיימים ושירותים הפועלים במסגרת מערך המחשוב הארגוני ובין סביבת הענן, תוך איזון והעברת עומסי עבודה ושירותים אל הענן הציבורי – והאצת ההצגה לשוק של יישומים חדשים.

בחודשיים שחלפו מאז הושקה תכנית הביתא של BlueMix, הצטרפו אליה לקוחות בולטים בתעשייה, בהם: GameStop, Pitney Bowes, Continental Automotive, כמו גם שורה ארוכה של חברות הזנק.

וגם מוסכי BlueMix
בנוסף, השיקה יבמ גם את BlueMix Garages: רשת אתרים פיזיים, המציעים מרחבי עבודה משותפים למפתחים, מנהלי מוצרים ומעצבים, ומאפשרת להם לשתף פעולה עם מומחי החברה על מנת להציג במהירות פיתוחים חדשים ולהציע יישומי ענן שיפעלו בסביבת BlueMix. הגראג' הראשון של יבמ הופעל בסן פרנציסקו וצפוי לשרת 200 חברות עד סוף השנה.

יבמ מקדמת בנמרצות ובנחישות רבה את טכנולוגיות ענן במטרה לשנות את פניהם של שורת תחומי תעשייה ומשק. מיזמי ההכשרה, הליווי והחדשנות של יבמ מכסים כיום יותר מארבעה מיליון מפתחים ברחבי העולם ולמעלה מ-1,000 חברות הזנק בתחומי הקמעונאות, שירותי הבריאות, הפיננסים, חקלאות, תעשיית הרכב ומגזרים אחרים.
 
IBM



 
 
Bookmark and Share