Telecom News - שירות ביטקוין אנונימי - DarkWallet למניעת מעקב טוטלית אחר טרנזקציות

שירות ביטקוין אנונימי - DarkWallet למניעת מעקב טוטלית אחר טרנזקציות

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> שירות ביטקוין אנונימי - DarkWallet למניעת מעקב טוטלית אחר טרנזקציות
שירות ביטקוין אנונימי - DarkWallet למניעת מעקב טוטלית אחר טרנזקציות
מאת: מערכת Telecom News, 1.5.14, 13:42DarkWallet

ההשקפה מאחורי השירות, שהושק היום, משקפת דעה של מיעוט מבין אנשי קהילת הביטקוין ולא את הדעה של הזרם המרכזי. הדבר מטרפד את כוונת חברים בקהילת הביטקוין לאמץ שיתוף פעולה עם הרגולטורים.
 
היום 1.5.14 פורסם שירות ה-DarkWallet – Hyper Anonymising Bitcoin Wallet המונע כל אפשרות מעקב מצד כל גורם אחר טרנזקציות הביטקוין.

הארנק פותח ע"י Amir Taaki ו-Cody Wilson, שקבלו מימון עבור חלק מהפרויקט בסך 50,000 דולרים ב-Indiegogo. באופן "רשמי", הפרויקט פותח ע"י קבוצה בשם unSystem המייצגת זרם קיצוני בתוך קהילת הביטקוין ולא את הזרם המרכזי בקהילה.

השירות החדש מספק כלים לפרטיות פיננסית אולטימטיבית כולל "ערבוב מטבעות" ו"ערבוב כתובות" מובנים. הדבר גורם להסתרת טרנזקציות מהרשויות והוא גם מטרפד את כוונת חברים בקהילת הביטקוין לאמץ שיתוף פעולה עם הרגולטורים.

לארנק יש 2 תכונות ההופכות מעקב ע"י ממשלות ורשויות לבלתי אפשרי כאשר הן מעוניינות לעקוב אחר הטרנזקציות ב-Blockchain.

תכונת ה-CoinJoin, ש-Gregory Maxwell כתב על הרעיון שלה ונתן לה שם זה, מחברת  אוטומטית את התשלום לתשלום DarkWallet אחר תחת אותה טרנזקציה, כך שקשה לדעת של מי הכסף שהלך לאיזה שהוא מקום. בעתיד יחבר ה-CoinJoin את התשלום ליותר מתשלום אחר נוסף.

ה-DakWallet מפעיל גם כתובות מעורבבות Stealth Addresses כאשר המטבעות נשלחים ומכוונים מחדש אוטומטית לכתובת ביטקוין אחרת המוסתרת מצפייה.

Stealth addresses and CoinJoin will become default privacy features for the privacy conscious in bitcoin 

השירות מספק אנונימיות פיננסית ופרטיות ומאפשר כמובן לאנשים לפרסם כתובת  DarkWallet ללא חשש ממתן "חלון הצצה" לכספים שלהם.

Wilson, Taaki ושאר חברי קבוצת unSystem מאמינים, שהם מחזירים את הביטקוין לשורשיו האמיתיים:
 
Everyone is trying to take bitcoin and make it something less than bitcoin. In our mind bitcoin has to move back into the dark

 
ראוי להזכיר, שכבר ב-6.1.14, דיווחנו  - כאן, בכתבה מפורטת, ש-Cody Wilson ממציא אקדח התלת-מימד עבד עם Amir Taaki על פיתוח DarkWallet. דיווחנו, ש-Wilson יעורר תהודה נוספת על זו של האקדח, כאשר הוא יכנס לתחום "אפור", שמבטיח להקשות מאד על ממשלות ובנקים במעקב אחר העברות חוקיות ובלתי-חוקיות של ביטקוין. דיווחנו, שהוא עבד עם צוות על תהליך הצפנה מאובטח יותר, שיגדיל את האנונימיות של הטרנזקציות של הביטקוין.

כל זאת,  מאחר שאופי הטרנזקציות של הביטקוין הוא P2P (peer-to-peer), בנקים וממשלות אינם יכולים לראות את פרטי הטרנזקציות החוקיות וכמובן גם הבלתי-חוקיות המתבצעות ע"י גורמים שליליים. בשעה שהביטקוין מציע למשתמשים "רמז" של אנונימיות, המערכת עדיין איננה מושלמת, וניתן עדיין לקבוע/לסווג אנשים או גורמים המעורבים בטרנזקציות עפ"י כתובות הביטקוין שלהם.

Wilson עבד על פיתוח תוכנה כדי שתוסיף עוד נדבך לחוזק של ההצפנות הקיימות כיום בטרנזקציות של הביטקוין. הוא קרא לתוכנה – Dark Wallet והוביל עכשיו את המעקב אחר הטרנזקציות של הביטקוין לבלתי אפשרי לחלוטין.

בשעה שלתוכנה כזו יש פוטנציאל חיובי, אנונימיות מלאה כזו יכולה גם להוביל לתוצאות שליליות ע"י השימוש בה ע"י גורמים בלתי-חוקיים.
 
Dark Wallet Alpha


 



 
 
Bookmark and Share