Telecom News - LiveLens גייסה 2 מיליון $ והשיקה אפליקציה בחינם למונטיזציית תכני וידאו

LiveLens גייסה 2 מיליון $ והשיקה אפליקציה בחינם למונטיזציית תכני וידאו

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם למולטימדיה >> LiveLens גייסה 2 מיליון $ והשיקה אפליקציה בחינם למונטיזציית תכני וידאו
LiveLens הישראלית גייסה 2 מיליון $ והשיקה אפליקציה בחינם למונטיזציית תכני וידאו
מאת: מערכת Telecom News, 1.514, 19:10LIVELENS
 
הסטארטאפ הישראלי, שמאפשר לכל משתמש הזרמת שידור חי לעוקבים שלו, השלים גיוס של 2 מיליון דולרים והשיק אפליקציה המאפשרת לראשונה בעולם למשדרים להרוויח כסף מתכני השידור החי שלהם.
 
LiveLens, הרשת החברתית לשידור וידאו live מהסמארטפון, הודיעה היום על השלמת גיוס של 2 מיליון דולרים ממשקיעים פרטיים ועל השקת פלטפורמת המובייל החדשה שלה. האפליקציה החדשה מאפשרת מונטיזציה על תכני וידאו המוזרמים בשידור חי מכל סמארטפון ישירות ל הסמארטפונים של החברים והעוקבים וכן שידור לדף הפייסבוק בו זמנית.
 
האפליקציה החדשה מאפשרת כאמור שידור חי מהסמארטפון לכל העוקבים ישירות לסמארטפון שלהם, כאשר הצופים יכולים להגיב לתוכן בזמן השידור החי והמצלם יכול לראות מי צופה, לקבל תגובות, לייקים וכו'.
 
בנוסף, מאפשרת LiveLens למשתמשים, זו פעם ראשונה בעולם, יצירת הכנסות מתכני הווידאו שלהם בצורה פשוטה של תמחור השידור החי מהאפליקציה בפורמט של Pay Per Viewer"" והופכת למעשה לכלי שיווקי חדשני המאפשר יצירת הכנסות ובעקבות זאת יצירת תכנים ברמה גבוהה. מעבר לכך, לכל התכנים החינמיים הצופה יוכל להשאיר ״טיפ״ למשדר הסרט של עד 10 דולרים.
 
LiveLens הוקמה לפני כשנה ע"י מקס בלובנד (CEO), ושחר היידו (CTO) והייתה הראשונה לענות על צורך קיים של משתמשי הסלולר לשידורים חיים ברשתות חברתיות.  לאחר פיילוט של כמה חודשים, יוצאת האפליקציה החדשה עם יכולות שידור חי לכל אחד, מאפשרת  מונטיזציה ו זמינה להורדה בחינם למשתמשי אנדרואיד - כאן ול- IOSכאן.
 
מקס בלובנד: "אנו נרגשים להשיק את הפלטפורמה החברתית החדשה הכוללת את האפשרות לכל אחד ובצורה פשוטה וחווייתית לבצע שידור חי מהסמארטפון, שלמעשה עונה על צורך בסיסי, שנותר עד כה ללא מענה בחיי היום יום בשיתוף החברתי. בעזרת האפליקציה ניתן להעצים את חוויית השיתוף של וידאו חי לכל משתמש וליצור רווחים ומקסום חשיפה".
 
מסך LiveLens
Bookmark and Share