Telecom News - יבמ - כלים חדשים לפיתוח וניהול מאובטח ליישומי מובייל בארגון

יבמ - כלים חדשים לפיתוח וניהול מאובטח ליישומי מובייל בארגון

דף הבית >> חידושים הכרזות >> יבמ - כלים חדשים לפיתוח וניהול מאובטח ליישומי מובייל בארגון
יבמ - כלים חדשים לפיתוח וניהול מאובטח ליישומי מובייל בארגון
מאת: חיים חביב, 1.5.14, 23:30דניאל ילין
 
המוצרים החדשים הוכרזו השבוע בכנס התוכנה העולמי של החברה.

יבמ מרחיבה את סל מוצרי הפיתוח של יישומים ניידים במשפחת MobileFirst ומציגה אפליקציות ייעודיות לעבודה בסביבת המערכות שלה. במקביל, הכריזה IBM על פתיחת 18 אתרי סטודיו בעולם לפיתוח בסביבת MobileFirst, לסיוע למנהלי עסקים בהאצת מיזמים ארגוניים בעולם המובייל. 

הכלים החדשים של יבמ יסייעו לחברות ומפתחים בסביבה ארגונית וכן למפתחי יישומים לעולם ה-Web, לתכנן במהירות, לבנות ולפרוס אפליקציות מובייל, תוך מניעת דליפת מידע ובלימת חשיפה לפגיעה באמצעות האפליקציות האלה. כך, ניתן יהיה לעמוד בציפיות המשתמשים לפשטות עבודה ולמהירות הקמה בקנה מידה כלל-ארגוני.

ד"ר דניאל ילין (בתמונה), מנהל מעבדת התוכנה של יבמ בישראל ומוביל מרכז הפיתוח הכלל-עולמי של יבמ בעולם המובייל: "הכלים החדשים של יבמ תוכננו לסייע לעסקים בהאצת האימוץ של אסטרטגיית מובייל ככלי לצמיחה עסקית. ככל שאפליקציות ניידות הופכות לנקודת הקשר העיקרית של הארגון עם לקוחותיו, גדל הצורך ביצירת התלהבות בקרב הלקוחות. חשוב גם לזכור, שהמחיר, אותו עלול הארגון לשלם בגין אפליקציה כושלת, הן במונחים של ערך המותג והן בשורה התחתונה של מאזן העסקים, הוא גבוה".

סל מוצרי פיתוח היישומים במשפחת MobileFirst של יבמ כולל את כל הרכיבים הנדרשים ליצירה, פריסה וניהול אפליקציות מובייל, הן על גבי שרת באתר הלקוח והן בסביבת ענן. הסל כולל, בין היתר, את כלי הפיתוח של Worklight, שרכשה יבמ בישראל, סביבת התשתיות של Cloudant לניהול בסיס נתונים NoSQL מבוזר כשירות ו-BlueMix. כך, ניתן להציע אבטחה ברמה המאפיינת יישומים ארגוניים גדולים גם בסביבת אפליקציות מובייל ולשלב כלים לאבטחת איכות, שיאפשרו לבנות מהר יותר אפליקציות טובות יותר ומאובטחות יותר.

המהדורה החדשה של Worklight כוללת כלים לניהול מחזור חיי האפליקציות ומרחיבה את יכולות הכלים להגדרת אפליקציות ניידות. מעתה, יכולים ארגונים להבטיח אופטימיזציה של חוויית המשתמש הנייד הודות לתמיכה בו-זמנית (בעזרת ערכת כלי פיתוח SDK) הן בפיתוח, שכולו בסביבה זו והן במודל היברידי. יבמ הוסיפה למהדורה החדשה יכולות תמיכה בפרוטוקול USSD (Unstructured Supplementary Service Data) לפתרונות תשלום באמצעות מכשירי מובייל בשווקים מתפתחים.

סביבת הפלטפורמה כשירות של BlueMix מאפשרת יצירת אפליקציות משתלבות ופיתוח יכולות בסביבה פתוחה, אחידה ופשוטה לתפעול. הן Worklight והן BlueMix מציעות יכולות אבטחת איכות, ומאפשרות לעקוב אחר חוויית המשתמש בפועל, על מנת להציג ניתוח בזמן אמת של יחס המשתמשים לאפליקציות החדשות, להשתמש בחוכמת ההמון ככלי להיזון חוזר לגבי איכות האפליקציות ולהפיק דוחות תקלות, תוך זיהוי מיידי של ההקשר בו מתרחשות תקלות אלו.

סל כלי ההאצה העסקית MobileFirst Business Acceleration מציע אפליקציות מוכנות, שהותאמו ע"י יבמ לשורת תחומי משק ותעשייה וליישומים מוגדרים. כלים אלה מאפשרים לחסוך עד 60% בזמן הפיתוח ובמשאבים הנדרשים לבניית יישומים חדשים. ארגונים יכולים גם לתפור ולהתאים את ממשק המשתמש של היישומים שלהם ולהוסיף יכולות ותכונות חדשות לאפליקציות, שנבנו והוכנו ע"י יבמ, תוך שימוש בממשקי תכנות (API) המובנים בסביבה הזאת.

האפליקציות המוכנות לשימוש של יבמ כוללות יישומים בעולם הבנקאות, הקמעונאות, שירותי הבריאות, הביטוח, חברות נסיעות ותיירות, שירותי ממשל ותמיכה במכשירים הקשורים לרשת.

אפליקציה לבניינים חכמים ומקושרים מאפשרת לשלוט במכשירים ביתיים ומשרדיים ולהגדירם מרחוק. ניתן לשלוט ולבקר טמפרטורה של מערכת מיזוג האוויר, לדרוך או לנתק מערכת אזעקה, להדליק אור או לנטר את רמת האנרגיה הנצרכת על ידי מכשיר חשמל ביתי מסוים.
אפליקציה לחנויות קמעונאיות תסייע במעקב אחר פריון העובדים, ניהול ואיתור פריטים במלאי, והצגת מפת החנות על מנת לנתח את תנועת הקונים במעברים השונים.

רשת אתרי הסטודיו של MobileFirst מציעה ללקוחות גישה ישירה לצוותי יבמ בתחום המובייל, בהם: מעצבים, מפתחים, ארכיטקטים ויועצים, באתרים שונים בעולם. ניתן להסתייע במומחים אלה על מנת לתכנן ולבנות במהירות אבות טיפוס עובדים של אפליקציות חדשות. בנוסף, הם יוכלו ליהנות, במסגרת הסטודיו, מסל המוצרים של יבמ בעולם המובייל.

אתרי הסטודיו של יבמ יפעלו בשורת ערים בארה"ב, כמו גם מקסיקו, גרמניה, צרפת, הולנד, בריטניה, אוסטרליה, סין, יפן וקנדה.
 
IBM



 
 
Bookmark and Share