Telecom News - יצחק קנטי נבחר ליו"ר החדש של ארגון יועצי מערכות התקשורת (אימ"ת)

יצחק קנטי נבחר ליו"ר החדש של ארגון יועצי מערכות התקשורת (אימ"ת)

דף הבית >> מינויים >> יצחק קנטי נבחר ליו"ר החדש של ארגון יועצי מערכות התקשורת (אימ"ת)
יצחק (איציק) קנטי נבחר ליו"ר החדש של ארגון יועצי מערכות התקשורת (אימ"ת)
מאת: מערכת Telecom News, 2.5.14, 11:15איציק קנטי

בתפקידו האחרון, עד לפרישתו לגמלאות, שימש יצחק (איציק) קנטי מנכ"ל תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל.

יצחק (איציק) קנטי הוא מוותיקי שוק התקשורת העסקית בארץ המלווה אותו מעידן מרכזות הפלאגים - מרכזות ידניות, דרך מרכזות הסטרוג'ר והקרוסבאר והמרכזות הספרתיות ועד לעידן מרכזות ה-IP. הוא היה שותף בכיר בהתפתחות הפעילות של המערכות העסקיות ב"תדיראן תקשורת". הוא החל את פעילותו בחברה כטכנאי שירות ובמהלך השנים הרבות בחברה שימש בתפקידים רבים ומגוונים ובהם: סמנכ"ל שיווק ומכירות בארץ ובחו"ל, סמנכ"ל שירות לקוחות וסמנכ"ל פיתוח עסקי. בתפקידו האחרון, עד לפרישתו לגמלאות, שימש כמנכ"ל "תדיראן טלקום שירותי תקשורת בישראל".

בתקופת עבודתו בתדיראן, סייע קנטי ותמך בהקמת ארגון יועצי התקשורת, והיה זה אך טבעי, שעם פרישתו לגמלאות בשנת 2012, הוא הצטרף כחבר לארגון יועצי מערכות תקשורת ומאז שימש כחבר מזכירות הארגון.

קנטי רואה בארגון את הגוף היציג של יועצי התקשורת העסקית בארץ. ובכוונתו לפעול לחיזוק מעמדם של יועצי התקשורת.

קנטי: "בכוונתי לפעול להעשרת הידע והעמקתו אצל יועצי התקשורת בכל התחומים הרלוונטיים. ההתפתחות הטכנולוגית הגדולה בתחומי התקשורת בשנים האחרונות מחייבת את היועצים לעקוב אחריה מקרוב, כדי לאפשר לצרכנים לקבל את המידע הרלוונטי היכול לייעל ולהוזיל לצרכן את העלויות השוטפות.

כמו כן, אפעל למען הסדר העיסוק בתחום ייעוץ התקשורת. כך, שמוסדות וארגונים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים יכירו בצורך להסתייע ביועצי תקשורת מקצועיים ולא בבעלי מקצועות דומים או קרובים לתחום התקשורת. יתר על כן, אפעל להידוק הקשר עם הרשויות המוסמכות ובעיקר עם משרד התקשורת וחברות ההפעלה השונות כדי להשמיע את דעותינו ועמדותינו בסוגיות השונות העומדות על הפרק בתחומי התקשורת".

ארגון אימ"ת נוסד בשנת 1996 והוא חבר בלה"ב – לשכת ארגוני העצמאיים והעסקים בישראל. 

בארגון מאוגדים עשרות יועצים וחברות ייעוץ המעסיקות מאות יועצים העוסקים בייזום, תכנון, ניהול ופיקוח של פרויקטים בתחומי התקשורת העסקית, מערכות מידע, אלקטרוניקה ומערכות מתח נמוך. 
 



 
 
Bookmark and Share