Telecom News - מוטי אלמליח מונה למנכ"ל בזק בינלאומי

מוטי אלמליח מונה למנכ"ל בזק בינלאומי

דף הבית >> מינויים >> מוטי אלמליח מונה למנכ"ל בזק בינלאומי
מוטי אלמליח מונה למנכ"ל בזק בינלאומי
מאת: מערכת Telecom News, 7.5.14, 11:09מוטי אלמליח
 
דירקטוריון חברת בזק וחברת בזק בינלאומי אישרו את מינויו של מוטי אלמליח למנכ"ל בזק בינלאומי. אלמליח יחליף בתפקידו את איציק בנבנישתי, אשר שימש כמנכ"ל בזק בינלאומי בשבע השנים האחרונות.
 
מוטי אלמליח, (55), בעל תואר שני במנהל עסקים (M.B.A) מאוניברסיטת תל אביב, כיהן ב-8 השנים האחרונות כמנכ"ל יורוקום תקשורת דיגיטלית המובילה את מותג "פנסוניק" בישראל. הוא בעל היכרות מעמיקה וניסיון רב בעולמות הטלקום ופתרונות התקשורת למגזר הפרטי והעסקי.  
 
אלמליח, שהחל את דרכו המקצועית במכללת בזק ובאגף ההנדסה בבזק, שימש במשך כ-10 שנים בתפקידי הנדסה ושיווק בחברה והיה ממקימי חברת בזקכל, שמוזגה לתוך בזק בינלאומי. הוא אוחז ב-18 שנות ניסיון כמנכ"ל חברות בארץ ובחו"ל. קודם להיותו מנכ"ל יורוקום, כיהן אלמליח כמנכ"ל Telit  וכמנכ"ל חברת אלגדקום, שהתמחו בעולמות הסלולר והאינטגרציה של מערכות תקשורת וליווה את הנפקתן בחו"ל. לאלמליח ניסיון כדירקטור בחברת יס וכיום הוא משמש כדירקטור בחברת סאטקום. בשנים האחרונות, הוא מכהן גם כיו"ר דירקטוריון חברת  DM engineering העוסקת בפתרון ובאינטגרציה של מערכות מולטימדיה ותקשורת ויו"ר חברת תפנית דיסקונט, שמנהלת תיקי נכסים.
 
שאול אלוביץ, יו"ר קבוצת בזק איחל לאלמליח הצלחה בתפקידו החדש והביע את בטחונו כי תהיה לו תרומה משמעותית בהמשך מובילותה של בזק בינלאומי והצעדתה קדימה להישגים חדשים: "ניסיונו המקצועי הרב של מוטי והיכרותו המעמיקה עם השווקים בהם בזק בינלאומי פועלת, יסייעו לו להתמודד בהצלחה עם אתגריה העכשוויים והעתידיים של החברה".
 
אלוביץ הביע שוב את הערכתו הגדולה לאיציק בנבנישתי והודה לו על תרומתו הרבה להצלחתה של בזק בינלאומי במהלך כהונתו ואיחל לו הצלחה בדרכו המקצועית החדשה.  
פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share