Telecom News - פרפקטו מובייל גייסה 20 מיליון דולרים

פרפקטו מובייל גייסה 20 מיליון דולרים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> פרפקטו מובייל גייסה 20 מיליון דולרים
פרפקטו מובייל גייסה 20 מיליון דולרים 
מאת: חיים חביב, 7.5.14, 14:42ערן יניב
 
ההון שגויס ישמש להאצת שירותי בדיקות מובייל מבוססי ענן ומעיד על מעמדה של החברה בשוק.
 
פרפקטו מובייל, ספקית פלטפורמת ה-MobileCloud  ומוצרי בדיקת אפליקציות מובייל, הודיעה היום (ד') על גיוס 20 מיליון דולרים (סבב גיוס רביעי) בהובלת קרן CAPITAL FTV ולצד המשקיעים הקיימים - כרמל ונצ'רס, ורטקס, וגלובספאן. הגיוס יתרום לצמיחה נוספת בתחום ההולך וגדל של בדיקות ואבטחת איכות עבור אפליקציות המובייל.
 
החברה, שמציגה זו שנה רביעית ברציפות צמיחה בשיעור העולה על 100% בהכנסות, דווחה גם על השגת יעדים ואבני דרך משמעותיים: למעלה מ-100 חברות  Fortune 1000 בחרו במוצריה כפתרון אבטחת איכות אפליקציות המובייל שלהן. ביניהן חברות מענפי הבנקאות, הפיננסים, הקמעונאות, הנסיעות והבריאות ומותגים מובילים כגון: Weight watchers ,CA ,Cigna ,EMC  ו-Prudential. בנוסף, הרחיבה החברה את פעילותה לשווקי אירופה, אמריקה הלטינית ואסיה.
 
ערן יניב, (בתמונה), מנכ"ל חברת פרפקטו מובייל: "צרכנים ועובדים בארגונים גדולים תלויים באיכות הביצועים של אפליקציות המובייל שלהם כדי לשפר ביצועים עסקיים, להגדיל פרודוקטיביות בעבודה ואף לשפר את איכות חייהם. הודות לכל אלה נמצא שוק אפליקציות המובייל בשיא של צמיחה. הרושם הראשוני הוא קריטי להצלחת אפליקציות אלה. לכן, ארגונים שמים דגש רב על איכות האפליקציות מתחילת הפיתוח ולכל אורך חיי האפליקציות על מנת להבטיח חווית משתמש מעולה. פרפקטו מובייל הוכיחה את חיוניותה בעזרה ללקוחותיה ולשותפיה העסקיים בעמידה בציפיותיהם של משתמשי הקצה ואף מעבר לכך. הצמיחה שלנו, בשילוב התמיכה של המשקיעים מחזקת את הערך הרב שפתרון ה-SaaS שלנו מעניק ואת המנהיגות והחדשנות אותן אנו מביאים לשוק. עם החשיבות ההולכת וגדלה של פיתוח אפליקציות מובייל בסביבות מבוזרות ומגמת ה-DevOps, פרפקטו מובייל תעשיר את שירותיה מבוססי הענן ביכולות העונות לצרכים אלו וגם תרחיב את פעילות השיווק והמכירות שלה בקנה מידה עולמי".
 
רינה שאינסקי, שותפה בכרמל ונצ'רס: "אנחנו גאים להיות שותפים לחזונה של פרפקטו מובייל משלב הסיד ושמחים להמשיך ולתמוך בצוות ההנהלה בדרכם להפיכתה של החברה למובילת שוק כלי האיכות לאפליקציות מובייל. אנו מברכים את FTV על הצטרפותם למשקיעים בחברה".

לירון גיטיג, שותף בכיר ב-FTV וחבר החדש במועצת המנהלים של פרפקטו מובייל: "החזון של פרפקטו מובייל יחד עם המיצוב החזק שלה אפשרו לה להפוך למובילה בשוק האיכות בתחום המובייל שמוערך בכ-9 מיליארד דולרים".

פרפקטו מובייל



 
 
Bookmark and Share