Telecom News - נפח טרנזקציות הביטקוין נמצא בשפל של שנת 2011 וזה דווקא סימן טוב

נפח טרנזקציות הביטקוין נמצא בשפל של שנת 2011 וזה דווקא סימן טוב

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> נפח טרנזקציות הביטקוין נמצא בשפל של שנת 2011 וזה דווקא סימן טוב
נפח טרנזקציות הביטקוין נמצא בשפל של שנת 2011 וזה דווקא סימן טוב
מאת: מערכת Telecom News, 7.5.14, 17:53

תומכי הביטקוין מחזיקים את הביטקוין אצלם ושומרים עליו וזה דווקא סימן לאמון גדול במטבע הווירטואלי.

אתר cryptocoinsnews מנתח היום את המצב של שוק הביטקוין.  הוא מצביע על כך, שנפח טרנזקציות הביטקוין נמצא בירידה. אתמול הוא ירד לשפל הנמוך ביותר משנת 2011. נסחרו רק  69,049BTC. מה זה אומר?



להלן גרף נפח הטרנזקציות של הביטקוין בשנתיים האחרונות מ-Blockchain.info
 
 
גרף
 
 
למעשה, חלה ירידה בנפח המסחר מנובמבר-דצמבר 2013, כאשר הנפח היה 345,628BTC עם שיא באמצע מרץ של 441,337BTC. הטרנזקציות אתמול היה ערכן כ-30 מיליון דולרים. יש להיות מודעים לירידה בערך הביטקוין וכיצד הוא משפיע על הטרנזקציות. בכל מקרה, הנפח נמצא בכיוון של ירידה. למה יש ירידה?

הערך הביטקוין החל לרדת ברבעון האחרון של 2013. סוחרים ופעילים בשוק מחזיקים ביטקוין, וביטקוין נוספים נכנסים לשוק מכרייה. אחזקת ביטקוין (ללא שימוש) לטווח ארוך תמשיך להוריד את נפחי המסחר והדבר יוביל חלק מהסוחרים גם לצאת מהשוק, מה שיגרום לירידה נוספת בערך הביטקוין.

יש גם הסתברות גבוהה, שמחזיקי הביטקוין יחליטו להחזיק את הביטקוין שלהם ולא ירצו למכור אותו. זאת, במיוחד לנוכח הירידה במחירו. הם יחכו שיהיה איזה מפנה. העובדה, שכרגע, גם לנוכח המצב בסין, התייצב הביטקוין סביב 440 דולרים, מראה, שהתהליך הזה מתקיים. אנשים מחכים לראות מה יקרה למחיר ואף אחד לא רוצה לקנות מלאי במצב כזה.

העובדה, שנפח שוק הביטקוין כיום גדול פי 4 ממה שהיה בנובמבר 2013, מצביעה על כך, שאנשים בוחרים בביטקוין כהשקעה לטווח ארוך ולא לשם מסחר שוטף במטבע. הם כנראה רואים במצב הקיים היום הזדמנות להמשיך ולהחזיק בביטקוין ולהמתין להזדמנות עתידית לקניה / מכירה.

האחזקה בביטקוין היא סימן לאמון במטבע הווירטואלי. יש 12.7 מיליון ביטקוין וזה מול נפח הטרנזקציות מראה, שהרוב שומר אל הביטקוין שלו. כרגע זה דווקא סימן חיובי.



 
 
Bookmark and Share