Telecom News - PiggyCoin-מטבע וירטואלי לילדים ככלי חינוכי לעולם המטבעות הווירטואליים

PiggyCoin-מטבע וירטואלי לילדים ככלי חינוכי לעולם המטבעות הווירטואליים

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> PiggyCoin-מטבע וירטואלי לילדים ככלי חינוכי לעולם המטבעות הווירטואליים
PiggyCoin - מטבע וירטואלי לילדים ככלי חינוכי לכניסה לעולם המטבעות הקריפטוגרפיים
מאת: מערכת Telecom News, 8.5.14, 16:00PiggyCoin

מטרת המטבע היא לספק לילדים הזדמנות ללמוד על העולם המתפתח של המטבעות הדיגיטליים, כדי שיוכלו בהתבגרותם לעבור לשימוש בביטקוין. PiggyBank היא קופת החיסכון של עולם המטבעות הקריפטוגרפי.

נולד מטבע ייחודי המצטרף ל-262 המטבעות הווירטואליים הקיימים עד כה עפ"י אתר coinmarketcap.com. המטבע הדיגיטלי PiggyCoin מכוון לילדים קטנים אך למעשה להורים, שרוצים שילדיהם יבינו וישתמשו כבר בגיל קטן במטבע קריפטוגרפי. זאת, ע"י שימוש בארנק משלהם המכונה PiggyBank. כלומר, מטבע זה, שפותח במקור ע"י סטודנט מפורטוגל, (כרגע יש בצוות הפיתוח עוד 5 אנשים) מכוון לגיל הרך. אתר המטבע מעדכן גם לגבי מתנות של מטבעות לילדים, יש בו הסברים איך לפעול ועוד. יש גם מבצעים לילדים.

המטבע פותח לנוכח חוסר ההבנה בציבור ביחס לעולם המטבעות הווירטואלי ולצורך להתחיל בחינוך לגביו כבר בגיל צעיר. הסיסמא של המטבע: PiggyCoin - The First Crypto.

ה-PiggyCoin מזכיר להורים האמריקאים את קופת החיסכון בצורת חזירון, באמצעותה חסכו דורות רבים מטבעות רגילים ולמדו איך לצבור אותם ולהשתמש בהם בתבונה. עתה PiggyBank היא קופת החיסכון של העולם הקריפטוגרפי. הילדים ילמדו על "הסוג החדש של הכסף" עם ה-PiggyBank ולאחר מכן, לכשיגדלו, יוכלו לעבור בצורה פשוטה ונוחה לביטקוין. הילדים של היום הם עתיד של הביטקוין מחר. כך גם יצטרפו הורים ומורים לעולם המטבעות הווירטואלי באמצעות מטבע ייחודי המהווה למעשה "כלי למידה" לעולם מתפתח זה.


בנוסף לווינדוס, לינוקס ומק, הושק אתמול ארנק אנדרואיד ל-PiggyCoin הניתן להורדה בחינם – כאן.
 
 
Piggybank מסך






 



 
 
Bookmark and Share