Telecom News - Amazon WorkSpaces זמין ללקוחות בישראל

Amazon WorkSpaces זמין ללקוחות בישראל

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> Amazon WorkSpaces זמין ללקוחות בישראל
Amazon WorkSpaces זמין ללקוחות בישראל
 מאת: חיים חביב, 8.5.14, 21:00אמזון - לוגו
  
Amazon WorkSpaces מהווה סביבת מחשוב אישי בענן למשתמשים ארגוניים. כעת היא מופעלת מאירופה ומכסה גם את ישראל.
 
אמזון  ווב סרוויסס (AWS) הכריזה על זמינות של Amazon Workspaces במסגרת שירותי רשת החברה במערב אירופה (עליה נמנית גם ישראל). הפלטפורמה מספקת סביבת מחשוב אישי בענן ומעניקה ל-IT הארגוני יכולות מגוונות, לרבות היכולת לעבוד בכל מקום וזמן, שהעובד נדרש לו, במחשב או בהתקן הנייד המועדף עליו.
 
אמזון סיפקה 'הצצה מוקדמת' ל-Workspaces במסגרת כנס re:Invent, שערכה בשנה החולפת, והשיקה את השירות בארה"ב במרץ. השקת השירות באזור מערב אירופה (אליו משתייכת ישראל) היא תוצאה של משוב מהלקוחות, וזה האזור הראשון מחוץ לארה"ב הזוכה בשירות החדש.
 
פלטפורמת ה-Amazon Workspaces מאפשרת ללקוחות חווית Windows 7 מלאה בענן עם אחסון עמיד, תוספים ואפליקציות משרדיות וגישה לקבצים ומשאבים אחרים באינטרנט הארגוני.
 
למשתמשים יש אפשרות לבחור מבין 4 חבילות קבועות: סטנדרטי - מעבד וירטואלי אחד, 3.75 ג'יגה זיכרון, 50 ג'יגה אחסון למשתמש.
סטנדרטי פלוס - מעבד וירטואלי אחד, 3.75 ג'יגה זיכרון, ו-50 ג'יגה של אחסון למשתמש. ביצועים - 2 מעבדים ווירטואליים, 7.5 ג'יגה זיכרון, ו-100 ג'יגה של אחסון למשתמש. ביצועים פלוס - 2 מעבדים וירטואליים, 7.5 ג'יגה זכרון, ו-100 ג'יגה אחסון למשתמש.
 
החבילות זמינות מרשת אמזון באזור מערב אירופה, וכוללות את Adobe Reader, Adobe Flash, FirefoxInternet Explorer 9, 7-Zip, סביבת הרצה של ג'אווה (JRE) וכלים נוספים. חבילות הפלוס כוללות גם את Microsoft Office Professional ואת שירותי האבטחה לעסקים Worry-Free של טרנד מיקרו. ניתן להרחיב חבילות ולבצע התאמה אישית כדי לעמוד בדרישות של משתמשים שונים.
 
לשירות WorkSpaces למשתמש נלווית גישה ל-50 עד 100 ג'יגה של אחסון AWS (בתלות בחבילה שנבחרה). האחסון העמיד מגובה ל- Amazon S3 על בסיס קבוע, שם הוא מאוחסן בעמידות של 99.99999999% וזמינות של 99.99% במהלך תקופה של שנה.
 
העלות למשתמש באזור מערב אירופה היא על בסיס חודשי, כמפורט: סטנדרטי - 37 דולרים / למשתמש / לחודש. סטנדרטי פלוס - 52 דולרים / למשתמש / לחודש. ביצועים - 64 דולרים. ביצועים פלוס - 79 דולרים.
 
שירות Amazon WorkSpaces מאפשר ללקוחות ממשק עם ה-Active Directory הארגוני. כך, שמשתמשי הקצה יכולים להמשיך להשתמש בהרשאות הגישה הקיימות שלהם עבור משאבים ארגוניים. ברגע שלקוחות מגדירים ענן פרטי וירטואלי של אמזון (VPC) עם קישוריות VPN בחומרה אל הסביבה המקומית, או מפעילים קישוריות ייעודית באמצעות AWS Direct Connect, מתאפשר למשתמשים ממשק פשוט עם Active Directory.
 
לאספקת חווית שימוש מאובטחת ברמה גבוהה משלב ה-WorkSpaces טכנולוגיית PCoIP של Teradici. פרוטוקול זה לשליטה מרחוק נמצא בשימוש בין מכשירי המשתמשים לבין סביבת העבודה שלהם. הפרוטוקול מכווץ, מצפין ומפענח את חווית שולחן העבודה של המשתמש, ומשדר "פיקסלים בלבד" לאורך כל רשת IP רגילה אל מכשירי stateless zero (מכשירים 'נקיים', שאינם מאחסנים הגדרות או מצב מסוים  עליהם) של המשתמשים, או למכשירים רזים, מחשבים אישיים וניידים או מכשירים ניידים. באופן זה, נתוני המשתמשים אינם עוזבים לעולם את מרכז הנתונים או את ענן אמזון. פרוטוקול ה-PCoIP מאפשר תמיכה ברזולוציה גבוהה, גרפיקה בקצבים של מסך מלא ומדיה ב-HD, ריבוי מסכים גדולים ואודיו באיכות גבוהה –כולם מועברים על גבי הרשת הארגונית או האינטרנט.
 
תרחישי שימוש אפשריים בארגונים:
 
ניידות עובדים - עובדים יכולים לגשת לשולחן העבודה שלהם מאייפד, קינדל וטאבלט מבוסס אנדרואיד, להיות יעילים ומקושרים גם כשהם בתנועה.
 
עובדים מרוחקים - עובדים באתרים מחוץ לתשתית הארגונית, כגון עובדים מהבית, מקבלים גישה לאפליקציות נדרשות ללא אחסון של מידע בצורה מקומית ותוך שיפור אבטחת המידע הארגוני.
 
סביבות עבודה מרוחקות – WorkSpaces מסייע ללקוחות לעמוד בתקנות אבטחה מחמירות, כשהם מספקים מחשוב אישי מנוהל עבור משתמשים גם כאשר הם אינם יכולים לשלוט בגישה הפיסית למכשירים.
 
סטודנטים  - עבור ארגונים המספקים הכשרות או בסביבות אקדמיות, ניתן להפעיל בקלות את Workspaces כדי לאפשר לסטודנטים גישה למשאבים, שהם צריכים, ולהסירם בסוף קורס או סמסטר.
 
עובדים זמניים או סטודנטים - מקבלים באמצעות WorkSpaces גישה לאפליקציות להם הם נזקקים  ואז לסגור את סביבת העבודה בעזיבתם.
 
מפתחים - זוכים בגישה מקומית או מרחוק לכלים להם הם זקוקים כדי לשמור על יעילות עבודה ולהבטיח כי קוד המקור ונכסים אחרים נותרים מוגנים.
 
כדי לצאת לדרך עם שירות Workspaces של אמזון נדרשים הלקוחות לחשבון AWS, מחשב אישי כדי להפעיל את יישום הקצה של Workspaces, וקישוריות לאינטרנט (TCP בפורט 443 , ובנוסף TCP  ו-UDP בפורט 4172). ניתן גם להריץ גרסה לניידים ע"ג יישום קצה לאייפד, קינדל פייר HDX וניידי אנדרואיד.
 
הכל בענן



 
 
Bookmark and Share