Telecom News - "יזם נולד": תחרות סטארטאפים במסגרת Mixiii 2014

"יזם נולד": תחרות סטארטאפים במסגרת Mixiii 2014

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> "יזם נולד": תחרות סטארטאפים במסגרת Mixiii 2014
"יזם נולד": תחרות סטארטאפים במסגרת Mixiii 2014
מאת: מערכת Telecom News, 9.5.14, 13:10אבי חסון

באירוע החדשנות השנתי הגדול של תעשיית ההיי-טק הישראלית, שיערך בין 20 ל-22 במאי בתל אביב,  יקיים המדען הראשי במשרד הכלכלה תחרות, בה יחפש את הסטארטאפ החדשני הבא של ישראל.60  חברות צעירות תצגנה בביתן ייעודי ותקבלנה אפשרות חשיפה למשקיעים וגורמי ממשל.
 
60 חברות סטארטאפ צעירות בתחילת דרכן תתחרנה על פרס חדשנות בחסות המדען הראשי של משרד הכלכלה, במסגרת תחרות סטארטאפים, שתיערך ב-Mixiii2014 - ועידת החדשנות של ישראל, האירוע השנתי המרכזי של ענפי ההיי-טק בישראל, (אירוע שאתר Telecom News הוא אחד מנותני החסות שלו), שייפתח בתל  אביב ב-20.5.14.

החברות, שעברו את הסינון המקצועי של המדען הראשי, תצגנה את הסטארטאפ שלהן בביתן סטארטאפים מיוחד בשטח, שגודלו כ-250 מ"ר, שיוקם בתערוכת ה-,Mixiii 2014 שמהווה כ- 10%משטח התערוכה והממוקם במרכז התערוכה ליד ביתן המדען הראשי.

אבי חסון (בתמונה), המדען הראשי: "לשכת המדען הראשי משקיעה רבות בשלב ההזנק ובחברות הסטארטאפ. אנו מאמינים, שהשקעה מאסיבית ביזמות בשלב הראשוני היא מפתח להצלחה עתידית. החברות הצעירות, שנמצאות בתחילת דרכן, תקבלנה הזדמנות להציג לצד שחקנים גדולים בתעשייה הישראלית והבינלאומית, עם אפשרות לחשיפה מול משקיעים וגורמי ממשלה. חשיפה זו היא הזדמנות ליצירת שיתופי פעולה, עסקאות, מיזוגים ורכישות. אירוע ה- Mixiii 2014הוא פלטפורמה יחידה מסוגה, בה ניתן יהיה להתרשם מקהילת החדשנות והטכנולוגיה הישראלית".

20 חברות (10 מתחום ההיי-טק ו-10מתחום הביומד) מתוך 60 המציגים הנבחרים) תקבלנה הזדמנות להציג את המוצר/שירות/טכנולוגיה שלהן במהלך הכנס, במצגת של 7 דקות, כחלק מהתכנית הרשמית של הכנס. מתוכן, 3 חברות תוכרזנה כזוכות ביום האחרון לתערוכה ותקבלנה פרס מיוחד.

Mixiii 2014 הוא האירוע המרכזי והגדול ביותר בישראל השנה עבור תעשיות ההייטק והביומד. 3 האירועים השנתיים המרכזיים של ענפי התעשייה החמים בישראל, כנס ותערוכת ההיי-טק שלIATI , כנס ותערוכת IATI-ביומד ישראל וכנס המדען הראשי במשרד הכלכלה, חוברים לאירוע מרכזי אחד. לאירוע צפויים להגיע כ-6,000 מדענים, חוקרים, יזמים, מנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים וכן גם למעלה מ-1,000 אורחים מחו"ל ומשלחות.
סטארטאפ



 
 
Bookmark and Share