Telecom News - סתימת פיות: סין אסרה על אמצעי התקשורת בתחומה לכתוב על הביטקוין

סתימת פיות: סין אסרה על אמצעי התקשורת בתחומה לכתוב על הביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> סתימת פיות: סין אסרה על אמצעי התקשורת בתחומה לכתוב על הביטקוין
סתימת פיות: סין אסרה על אמצעי התקשורת בתחומה לכתוב על הביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 10.5.14, 14:12ביטקוין בסין

זאת, בהמשך לסגירת חשבונות הבנק של האקסצ'יינג'ים לביטקוין בסין בבנקים המקומיים.

ראשונים לדווח: הרשויות הסיניות ציוו על כל אמצעי התקשורת במדינה (כל אתרי האינטרנט) שלא לסקר את כנס הביטקוין בבייג'ינג ולא לכתוב כתבות המקדמות את המטבע הקריפטוגרפי. זאת, בהמשך למדיניות סגירת חשבונות האקסצ'יינג'ים לביטקוין בסין בבנקים הסינים.

כנס הביטקוין The Global Bitcoin Summit 2014 החל היום והוא יימשך גם מחר (10-11 במאי) והמדיה פשוט קבלה פקודה מגבוה להתעלם ממנו וגם לא לכתוב בעתיד כתבות, שיש בהן לקדם ולעודד את האחזקה והשימוש בביטקוין.

להלן ההודעה:

 The Global Bitcoin Summit 2014 will be held on May 10-11 in Beijing. All websites are asked not to participate in or report on the summit

Do not hype bitcoins. All reporting on bitcoins must henceforth accord with the specifications of financial regulatory agencies
 
Please carry out the above immediately

ראוי להזכיר, שב-6.5.14 הודיעו המנכ"לים של 5 האקסצ'יינג'ים הסינים הגדולים OKCoin, BTC China, BtcTrade, CHBTC ו-Huobi, שהם לא ישתתפו בכנס הבנילאומי הזה כדי לציית לרגולציות של הרשויות.

הסינים ממשיכים להפעיל מניפולציות על הביטקוין. אבל נדמה, שקהילת הביטקוין הבינלאומית קבלה עתה הבהרה חדשה וחד-משמעית מסין. לפחות עתה, נראה, שההשפעה הסינית על ירידת ערךהביטקוין מתחילה להגיע לסופה ולמצות את עצמה. יתכן שהנדנדה בערך הביטקוין, שהסינים יצרו עד כה בהודעות מעורפלות, תפחת.. ההודעה הזו היא נחרצת וברורה ביותר.
איסור על הביטקוין בסין



 
 
Bookmark and Share