Telecom News - העיתון הנפוץ בארה"ב USA Today הוסיף ללוגו שלו את הלוגו של הביטקוין

העיתון הנפוץ בארה"ב USA Today הוסיף ללוגו שלו את הלוגו של הביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> העיתון הנפוץ בארה"ב USA Today הוסיף ללוגו שלו את הלוגו של הביטקוין
העיתון הנפוץ בארה"ב USA Today הוסיף ללוגו שלו את הלוגו של הביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 10.5.14, 15:26חדשות אונליין

עוד לגיטימציה לביטקוין: USA Today חגג אתמול ב-9.5.14 את אישור התרומות בביטקוין לקמפיינים פוליטיים בארה"ב. מישהו בעיתון הזה אוהב מאד את הביטקוין. תמונת המסך של USA Today עם הלוגו של הביטקוין להלן.

The USA Today העיתון השני הנפוץ ביותר בארה"ב במהדורה מודפסת עם אתר אינטרנט, והנפוץ ביותר בארה"ב במהדורה מודפסת, חגג אתמול את ההיתר להשתמש בביטקוין לקמפיינים פוליטיים בארה"ב. זאת, באמצעות הוספת הלוגו של הביטקוין ללוגו שלו באתר האינטרנט וגם במהדורה המודפסת.

המהדורה המודפסת היא כאמור הגדולה ביותר בארה"ב. היא מופצת בכל מדינות ארה"ב, בפורטו ריקו, גואם, קנדה ובריטניה. מסתבר, שמישהו בכיר מאד במערכת העיתון הזה אוהב את הביטקוין.

העיתון המודפס נמכר בארה"ב ב-2 דולרים ומחולק גם בחינם לאורחים בבתי מלון, בשדות תעופה ובחברות תעופה. מעריכים, שס"ה יש כ-2 מיליון עותקים מודפסים ולאתר יש כ-35 מיליון קוראים ייחודיים - unique users.

מי שלחץ אתמול על הלוגו של הביטקוין באתר של העיתון, הגיע למאמר ב-USA Today מ-9.5.14, המתאר את החלטת ה-FEC – Federal Election Commission להתיר את השימוש בביטקוין בקמפיינים פוליטיים.

לוגו ביטקוין ב-USA Today
צילום מסך: cryptocoinsnews



 
 
Bookmark and Share