Telecom News - IBC חתמה על הסכם עם 018 אקספון

IBC חתמה על הסכם עם 018 אקספון

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> IBC חתמה על הסכם עם 018 אקספון
IBC  חתמה על הסכם עם  018 אקספון
מאת: מערכת Telecom News, 11.5.14, 12:30
 
ההצטרפות לחברת הסיבים האופטיים צוברת תאוצה. כפי שחשפנו בסוף השבוע האחרון, IBC כבר החלה בפריסה "שקטה". כעת היא מצרפת עוד ספק תקשורת לרשימת הספקים, שחתמו הסכמים לאספקת שירותים על הרשת, שתפרוס IBC (סה"כ 10 הסכמים עד כה).
 
 
חברת IBC הודיעה היום (11.5), שחתמה על חוזה עם ספקית שירותי הטלפוניה לחו"ל ושירותי האינטרנט 018 אקספון. במסגרת החוזה תוכל החברה להציע ללקוחותיה קישור באמצעות תשתית הסיבים האופטיים ולהציע את שירותיה בפורטל הניטראלי, שתפעיל IBC.
 
ההסכם בין IBC לאקספון מבוסס על המודל העסקי של Open Services Exchange, שייעודו לעודד חדשנות טכנולוגית ובחירה (חופשית) של הצרכנים באמצעות בניית רשת ניטראלית הפתוחה לשימושו של כל בעל רישיון לתקשורת בישראל בתנאים שווים. בנוסף לחיבור לתשתית הסיבים האופטיים, ספקי השירותים הפועלים על גבי תשתית IBC יוכלו להציע לצרכנים מגוון רחב של שירותים באמצעות הפורטל הניטראלי, דרכו משתמשי הקצה יוכלו לרכוש שירותים מגוונים מספקי השירות.

דני לאובר, מנכ"ל IBC: "ההצטרפות לתשתית הסיבים האופטיים צוברת תאוצה. הסכם ההצטרפות של 018 אקספון הוא צעד נוסף לעבר עולם תקשורת חדש. כללי המשחק משתנים והכוח עובר לצרכן תוך שקיפות ותחרות אמיתית. בקרוב יעלה הפורטל החדש ואיתו מציאות צרכנית שיווקית המאפשרת מעבר חופשי בין חברות, דוגמת  018 אקספון, ומהירויות גלישה סימטריות במחירים הוגנים. אנו מודים ל-018 אקספון על הבעת האמון וההצטרפות למהפכה, שתביא את בשורת העולם החדש לכל בית בישראל".
 
איציק בן-אליעזר, מנכ"ל 018 אקספון: "בשנים האחרונות תוך תחרות עזה בעיקר מול קבוצות התקשורת הגדולות, הפכה 018 לספקית אינטרנט משמעותית המשרתת עשרות אלפי לקוחות. אך טבעי בעיננו להציע את השירות המצוין שלנו במחירים אטרקטיביים גם על תשתית הסיבים החדשה המוקמת ע"י IBC ובאמצעות מערך שיווק שקוף והגון המתאים לערכים העסקיים שלנו ולאופן בו אנחנו משווקים ומספקים שירותים גם היום על תשתיות אחרות. אנו בטוחים, שהצטרפות למיזם חדשני זה תקדם אותנו ואת לקוחותינו ותאפשר לנו להציע שירות כולל ואיכותי במחירים אטרקטיביים".
 
רשת הסיבים האופטיים, שתגיע עד לביתם של צרכני התקשורת בישראל, תיתן מענה למגמות עולמיות ומקומיות, כגון מחשוב ענן, אפליקציות מתקדמות והתלכדות טכנולוגית (נייח, נייד). המודל העסקי של IBC מבוסס על תשתית סיבים ניטראלית המאפשרת לספקי השירות להציע מגוון עצום של שירותים ופיתוחים מתקדמים, כגון רפואה מתקדמת מרחוק,IPTV , סלולר דור 4, On line gaming, מחשוב ענן מתקדם, אחסון נתונים ברשת, למידה מרחוק, עבודה מהבית ועוד. שירותים אלו ועוד אינם אפשריים על גבי רשתות התקשורת הקיימות, שאינן תומכות בתקשורת סימטרית.
סיבים עד הבית



 
 
Bookmark and Share