Telecom News - InKomerce יחשוף טכנולוגיה לעמידה על המקח בזמן אמת בעת קנייה ברשת

InKomerce יחשוף טכנולוגיה לעמידה על המקח בזמן אמת בעת קנייה ברשת

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> InKomerce יחשוף טכנולוגיה לעמידה על המקח בזמן אמת בעת קנייה ברשת
InKomerce יחשוף טכנולוגיה לעמידה על המקח בזמן אמת בעת קנייה ברשת
מאת:  מערכת Telecom News, 11.5.14, 13:47קניה ברשת
 
הסטארטאפ InKomerce יחשוף בתערוכת Mixiii2014, ועידת החדשנות של ישראל, שתפתח בתל אביב ב-20 במאי, טכנולוגיה המאפשרת לקונה באינטרנט להתמקח על מחיר המוצר עם המוכר בזמן אמת ולהתאים את המחיר שישלם לכיס וליכולת.
 
הפתרון, שתציג חברת ההזנק InKomerce ב-MIXiii2014 - וועידת החדשנות בתל אביב, היא 'פלטפורמה כשירות' (PaaS), שניתן לשלב בכל אתר מסחר או רשת חברתית. לאחר שהמוכר מצטרף לשירות של הסטארטאפ, פונה המערכת האוטומטית ל-2 הצדדים ומנסה להבין משניהם מהו המחיר המתאים להם. 'אלגוריתם המיקוח' והממשק, שפיתחה החברה, מאפשרים ל-2 הצדדים, מוכר וקונה, להתגבר על הפערים ביניהם בזמן אמת. המערכת נמצאת כיום בשלבי ביתא וניתן לחוות את השימוש בה באתרי מסחר דוגמת SpreeCommerce (עם 45 אלף חנויות), Big Commerce (עם 40 אלף חנויות), eBay ו-Etsy ובתוכנית התממשקות גם עם Magento, Amazon ו-Shopify
 
מאחורי החברה עומדים גרשון ויינטראוב ורונן מולדובן, מהנדסים בוגרי הטכניון, שמימנו מכיסם את המיזם. בשלב זה של הפעילות המוצר מוכן לשיווק והשניים מקווים לגייס במהלך כנס ה-Mixiii 2014 סכום של $750,000 ממשקיע (עם העדפה לבעל נסיון בתחום השיווק און ליין), כשלדבריהם יש כבר התעניינות מצד משקיעים. ישראל מוגדרת כיום כשוק יעד ראשוני ואחר כך "שאר העולם".
 
גרשון ויינטראוב: "לא מעט מוכרים וקמעונאים מפספסים עסקאות רבות כל יום בגלל תמחור גבוה מדי לכיסו של הצרכן הסופי, שגם הוא מפסיד מכך בסופו של דבר. לקונה לא היתה עד היום יכולת לבדוק עם המוכר בזמן אמת אולי הוא מוכן להתגמש מעט ולסגור עסקה. ברגע שזיהינו, שחסר הרכיב הזה באתרי מסחר, הבנו, שחייבים למצוא פתרון, שמצד אחד יביא למוכר עוד קונים ויאפשר לו 'להעיף' מהר סחורה מהמדפים, ומצד שני ייתן לקונים אפשרות לקנות מוצרים ושירותים במחירים, שהכיס מאפשר להם. בשיטה שלנו 2 הצדדים יוצאים מרוצים".
 
Mixiii 2014 הוא האירוע המרכזי והגדול ביותר בישראל השנה עבור תעשיות ההייטק והביומד. 3 האירועים השנתיים המרכזיים של ענפי התעשייה החמים בישראל, כנס ותערוכת ההיי-טק שלIATI , כנס ותערוכת IATI-ביומד ישראל וכנס המדען הראשי במשרד הכלכלה, חוברים לאירוע מרכזי אחד. לאירוע צפויים להגיע כ-6,000 מדענים, חוקרים, יזמים, מנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים וכן גם למעלה מ-1,000 אורחים מחו"ל ומשלחות.
קנייה ברשת

 
 
Bookmark and Share