Telecom News - פרויקט איירבוס A350-900 ו-SIEMENS LMS יוצא לדרך

פרויקט איירבוס A350-900 ו-SIEMENS LMS יוצא לדרך

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> פרויקט איירבוס A350-900 ו-SIEMENS LMS יוצא לדרך
פרויקט איירבוסA350-900  ו-SIEMENS LMS יוצא לדרך
מאת: מערכת Telecom News , 12.5.14, 18:28מטוס

גם ספקיות משנה ישראליות, ביניהן חברות בתחום התעופה ובטחון הגדולות בישראל, הביעו עניין בדגם החדש. סך הפרויקט מוערך במיליארדי דולרים, כשהחלק שלLMS  - עשרות מיליוני דולרים, חברת מקיט מערכות החלה לשווק את מוצרי LMS  מתחילת השנה.

מטוס הנוסעים החדש והגדול בעולם מבית איירבוס הוצג לאחרונה בגרסתו החדשה, ה-A350-900. כדי לעמוד בתחרות הקשה בתחום מול חברת בואינג, היה על חברת איירבוס לחסוך במשאבים ולשחרר במהירות רבה את הדגם החדש, הקל והחזק יותר לשוק.  לשם כך חברו איירבוס ו-SIEMENS LMS כדי לפתח כלים מיוחדים לביצוע אנליזות וסימולציות של חלקי המטוס. גם ספקיות משנה ישראליות, ביניהן חברות בתחום התעופה והביטחון מהגדולות בישראל, התעניינו בכלים השונים והביעו את רצונן להשתמש בשיפורים, שנעשו בדגם החדש. חברת מקיט מערכות, מקבוצת מלם-תים, החלה לשווק את מוצריLMS  מתחילת השנה.

כתוצאה מהשימוש בכלי התכנון של SIEMENS LMS, הצליחו החברות להוריד את משקל המטוס בכ-17% ובכך לחסוך עשרות מיליוני דולרים במכירת המטוס לחברות התעופה. הפיתוח הייחודי של SIEMENS LMS בעבור איירבוס, יצר כלי אינטגרטיבי אחד, שמעניק מענה לכל המערכות המורכבות המצויות על המטוס כגון: מערכות הידראוליות, מערכות בקרת טיסה, אקוסטיקה, מערכות דלק, אווירודינמיקה, חוזק ועוד.

הפרויקט מאפשר לחברת איירבוס לחסוך בהוצאות הדלק, תוך שמירה על שאר הפרמטרים הדרושים לבטיחות הטיסה והנוסעים. בנוסף, הצליחו החברות לצמצם את רמת הרעש המורגשת בתוך המטוס בזמן ההמראה, הטיסה והנחיתה. עובדה זו חשובה במיוחד, לצורך תחושה נעימה יותר לנוסעים וכדי לעמוד בסטנדרטים של שדות התעופה השונים, שמגבילים את שעות הנחיתה של מטוסים בשדות תעופה הקרובים לשטח בנוי בשל רעש המטוסים.

זאב קרויזמן, מנכ"ל מקיט מערכות: "מדובר בפתרון פורץ דרך בתחום הנדסת מערכת. פתרונות התוכנה והחומרה שלLMS  מאפשרים לבנות מודל של מערכת מורכבת דוגמת מטוס, טנק וכד', להריץ עליו סימולציות ובדיקות שונות ולהגיע למודל מערכת מהיר בהתאם לדרישות הפרויקט עוד בטרם תוכנן האבטיפוס. פתרון זה, יחד עם הידע והניסיון של אנשי מקיט, מאפשר ללקוחותינו לקצר משמעותית את זמני התכנון ולעמוד ביעדי פרויקטים בכל סדר גודל" .

לאחרונה רכשה חברת SIEMENS PLM, שעוסקת בתחום ה-PLM - Product ,Lifecycle Management את חברת  International  LMS, אחת החברות המובילות בעולם בשטח הנדסת מערכת ובקישור בין העולם הוירטואלי לעולם הפיזיקלי. חברתLMS  היא חברה ותיקה ומובילה בעולם, בין היתר, בתעשיית התעופה, הרכב והאנרגיה. בעולם נעזרות בפתרונותיה חברות גדולות ומובילות כגון בואינג ו-GD. בישראל, בין לקוחותיה אפשר למנות את תעשייה אווירית, דינמיקה, משרד הביטחון ועוד. היקף הרכישה נאמד בלמעלה ממיליארד דולרים.



 
 
Bookmark and Share