Telecom News - מהם 5 הפרויקטים המבטיחים ביותר כעת בעולם הביטקוין?

מהם 5 הפרויקטים המבטיחים ביותר כעת בעולם הביטקוין?

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מהם 5 הפרויקטים המבטיחים ביותר כעת בעולם הביטקוין?
מהם 5 הפרויקטים המבטיחים ביותר כעת בעולם הביטקוין?
מאת: מערכת Telecom News, 12.5.14, 19:51ביטקוין

בעולם המתפתח של הביטקוין אנו מתבשרים כמעט כל יום על מיזמים בתחומי הטכנולוגיה, הכלכלה והחברה הנוצרים בו.  להלן 5 פרויקטים בולטים בעת האחרונה.

אתר cbronline יצא היום עם סיכום 5 הפרויקטים הטובים ביותר בעולם הביטקוין כיום. הם מובאים להלן:

פרויקט החינוך של הביטקוין

מטרת פרויקט זה: למשוך 1 מיליון משתמשים נלהבים ופעילים בביטקוין עד סוף שנת 2014. כדי להשיג מטרה זו, שחררה הקבוצה העומדת מאחורי הפרויקט 3 קורסים בחינם באינטרנט כדי להציג ולהסביר להמונים את מהותו של הביטקוין. הקורסים כוללים הרצאות המיועדות להצגת הביטקיון למתחילים והן מקיפות נושאים כמו: למה יש לביטקוין ערך? למה ניתן להשתמש בו לטרנזקציות אנונימיות? הכלכלה העכשווית של הביטקוין, איך מתנהלת הכרייה ועוד.

DarkWallet

כבר פרסמנו – כאן, שהוא הולך להיות הסיוט שלך הרגולטורים ורשויות המעקב. הארנק מאפשר אנונימיות מוחלטת של טרנזקציות ביטקוין, שלא ניתנות למעקב. זה שירות ה-DarkWallet – Hyper Anonymising Bitcoin Wallet המונע כל אפשרות מעקב מצד כל גורם.
פיתוח הארנק קיבל מימון בסך 50,000 דולרים ב-Indiegogoהשירות החדש מספק כלים לפרטיות פיננסית אולטימטיבית כולל "ערבוב מטבעות" ו"ערבוב כתובות" מובנים. הדבר גורם להסתרת טרנזקציות מהרשויות (והוא גם מטרפד את כוונת חברים בקהילת הביטקוין לאמץ שיתוף פעולה עם הרגולטורים).

לארנק יש 2 תכונות ההופכות מעקב ע"י ממשלות ורשויות לבלתי אפשרי כאשר הן מעוניינות לעקוב אחר הטרנזקציות ב-Blockchain.
תכונת ה-CoinJoin מחברת  אוטומטית את התשלום לתשלום DarkWallet אחר תחת אותה טרנזקציה, כך שקשה לדעת של מי הכסף שהלך לאיזה שהוא מקום. בעתיד יחבר ה-CoinJoin את התשלום ליותר מתשלום אחר נוסף. ה-DakWallet מפעיל גם כתובות מעורבבות Stealth Addresses כאשר המטבעות נשלחים ומכוונים מחדש אוטומטית לכתובת ביטקוין אחרת המוסתרת מצפייה.
 

פרויקט הביטקוין ב-MIT

חלוקת ביטקוין בתחילת הסימסטר הבא בערך של 100 דולרים לכל הסטודנטים באוניברסיטה היוקרתית Massachusetts Institute of   Technology אמורה להביא את בשורת הביטקוין לשכבת אוכלוסייה מובחרת ביותר בארה"ב וליצור אקוסיסטם כלכלי חדש ב-MIT. זאת, לאחר גיוס מוצלח של חצי מיליון דולרים מבוגרי המוסד הזה. התקווה של 2 היזמים Jermey Rubin ו-Dan Elitzer היא, שעם כל כך הרבה משתמשים בקרבת מקום יהיה מסחר ער בין הסטודנטים. זאת בניגוד לאנשים בשאר המקומות שצריכים לסחור עפ"י מרחוק.

Sarafu.net

לביטקוין יש פוטנציאל גדול במדינות בהן המטבע המקומי אינו יציב. ארנק Sarafu.net מאפשר לכל בעל טלפון רגיל feature phone  (לא סמאטרפון) לשלוח ולקבל ביטקוין  והוא מכוון בעיקר לשוק האפריקאי. בארנק, שלהפעלתו דרוש חיבור לאינטרנט, נעשה שימוש  ב"שם משתמש" ובסיסמא כדי להיכנס למערכת.

CoinWorld
פלטפורמת משחק בחיתוליה, בה ניתן להרוויח ביטקוין. הרעיון נראה מבטיח, אך כרגע עדיין דרושה תהקדמות, כי לא הושג מספיק מימון מ-Coinfunder.com (שזה ה-Kikstarter לפרויקטים של ביטקוין).
 



 
 
Bookmark and Share