Telecom News - מוסיקאי סיני פרסם "שיר אהבה לביטקיון" על רקע איסורים בסין על הביטקוין

מוסיקאי סיני פרסם "שיר אהבה לביטקיון" על רקע איסורים בסין על הביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> מוסיקאי סיני פרסם "שיר אהבה לביטקיון" על רקע איסורים בסין על הביטקוין
מוסיקאי סיני פרסם "שיר אהבה לביטקיון" על רקע איסורים בסין על הביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 13.5.14, 12:24

השיר מתייחס גם לשאר המטבעות הקריפטוגרפיים, משדר נימה אופטימית ועשוי לנבא מה שיתרחש בעתיד ביחס למטבע הדיגיטלי.

מול האיסורים של הבנק המרכזי בסין ביחס לאקסצ'יינג'ים לביטקוין במדינה כפי שדיווחנו - כאן, ומול האיסורים לכתוב עליו במדיה בסין כפי שדיווחנו – כאן, פרסם זמר סיני סרטון וידאו עם השיר "אנחנו כולנו ביטקוין" – ."We Are All Bitcoins"

השיר We Are All Bitcoin של הזמר ZhangZhang נולד במהלך כנס הביטקוין שנערך בביג'ינג, שאת סיקורו במדיה המקומית אסרו כאמור הרשויות שם.

למרות כל האיסורים והמגבלות, מהלל השיר של ZhangZhang את הביטקוין, שנוטל את השליטה והכוח מהממשל המרכזי ונותן אותו בידי העם. השיר מדגיש את השקיפות של המטבע הווירטואלי ויכולתו להפחית חוסר צדק. הזמר מצהיר בשיר, שהביטקוין שינה את העולם ומאיר עליו בקרני אור.

בניגוד למסר של הממשל הסיני, שהביטקוין לא מתאים לעם הסיני, נטען בשיר, שהביטקוין הוא לא סתם מטבע, אלא הוא דפוס חשיבה, שמספר הולם וגדל של סינים מאמץ אותו.

בווידאו מופיעים גם קב' אנשים המצהירים, שהביטקוין הוא לא מטבע שניתן לאסור אותו או לצנזר אותו. זאת, מאחר שהוא רעיון שהוביל את סאטושי נאקאמוטו ליצור אותו מלכתחילה.

הזמר מדגיש בשיר את החשיבות הטמונה ביצירת קהילה שלמטבעות קריפטוגרפים מכלהסוגים. הוא מתייחס ל-Dogecoin ול-WorldCoin, והרקדניות לובשות חולצות עם לוגו של Litecoin ו-Quarkcoin.

השיר עשוי לנבא מה שיתרחש בעתיד לגבי הביטקוין.

השיר מלווה בתרגום לאנגלית.

הסרט ביוטיוב:

https://www.youtube.com/watch?v=pADgAmNzxek
 



 
 
Bookmark and Share