Telecom News - קונדואיט מובייל מושקת מחדש בשם קומו ומציגה פלטפורמה לעסקים קטנים

קונדואיט מובייל מושקת מחדש בשם קומו ומציגה פלטפורמה לעסקים קטנים

דף הבית >> חידושים הכרזות >> קונדואיט מובייל מושקת מחדש בשם קומו ומציגה פלטפורמה לעסקים קטנים
קונדואיט מובייל מושקת מחדש בשם קומו ומציגה פלטפורמה חדשנית לעסקים קטנים
מאת: מערכת Telecom News, 13.5.14, 19:15como
 
כשמאחוריה 600,000 אפליקציות שנוצרו עד היום, חושפת קומו מאפייני עיצוב חדשים, כלי שיווק ואינטגרציה דיגיטלית.
 
קונדואיט www.conduit.com, יצרנית של פתרונות מובייל ומחשוב, מכריזה על השקתה מחדש של חטיבת קונדואיט מובייל תחת השם קומו (Como). זהות המותג החדשה משקפת את האבולוציה, שעבר המותג כפלטפורמה ליצירה עצמית של אפליקציות מובייל עבור עסקים קטנים ובינוניים ומדגישה את המיקוד של קומו באספקת פתרונות ניידות חדשניים עבור כל סוג של עסק. עד היום, סיפקה קומו את הבסיס ליצירת יותר מ-600 אלף אפליקציות ברחבי העולם, יותר מ-3,500 אפליקציות נוצרות בכל יום, כש-70% מהן נוצרות ע"י בעלי עסקים קטנים. יוצרי ומפתחי אפליקציות באמצעות קומו מרכזים פעילות של יותר מ-10 מיליון משתמשים פעילים ביום, אליהם מצטרפים יותר ויותר עסקים המפתחים אפליקציות כדי להגדיל את ריווחיהם ולהתחרות בסביבה העסקית ה.
 
ליאת קרפל גורביץ', סגנית נשיא שיווק בקומו: "ההצלחה של קומו מדגימה מה קורה כאשר אתה מנפץ גבולות טכנולוגיים וכלכליים, שמנעו מעסקים רבים ליצור אפליקציות למכשירים ניידים. כאשר מיליוני לקוחות משתמשים היום בסמאטרפונים ובטאבלטים שלהם כדי לקנות, לחפש, להזמין ולשלם, אפילו העסקים הקטנים ביותר צריכים להיות נגישים ללקוחותיהם באמצעות המכשירים הניידים. הצמיחה האדירה, שחווינו מאז ההשקה ב-2010, הובילה אותנו להציג היום את קומו – מותג מבודל המשרת את הצרכים של עסקים מודרניים ומאפשר להם לתקשר עם הלקוחות בכל מקום בו הם נמצאים".
 
כחלק מההשקה, קומו מציגה את Como Console -  גרסה מהפכנית של הפלטפורמה הפופלרית ליצירת אפליקציות. עם עיצוב מחודש וחווית משתמש משופרת, היא מספקת לעסקים קטנים ובינוניים פתרון כולל ליצירה, קידום וניהול אפליקציות עבור כל מכשירי הסלולר העיקריים, ללא צורך בכתיבת קוד. המערך המלא של מאפיינים והשירותים הכלולים ב- Como Consoleמעניק לעסקים את כל מה שנדרש להם כדי להפוך לחלק מאורח החיים הנייד של לקוחותיהם ולשגשג בעולם הדיגיטלי של היום.
 
Como Console מספקת ממשק פשוט ונקי עם תבניות עיצוב חדשות ותפריט מורחב של צבעים, אייקונים, פריסת עמודים, סגנונות ורקעים, שהופכים לקלה מאי פעם את תהליך היצירה של אפליקציות מרשימות המתאימות לצרכים הייחודיים של מגזרים עסקיים שונים. יוצרי האפליקציות יוכלו לגשת בקלות לכלי ניהול עסקי חדש, שממנו יוכלו לנטר תוצאות עסקיות ולעקוב אחר פעילויות יוצרות הכנסות, כמו הזמנות לקוחות, משלוחים, קופונים, כרטיסי נאמנות, מכירות מתוך האפליקציה ופעילויות קד"מ אחרות.
 
Como Console מציעה גם מאפיינים מתקדמים ליצירת הכנסות, כולל אפשרויות תשלום מתוך האפליקציה עבור שירותים ומוצרים דיגיטליים ומוחשיים. האפשרות הראשונה ליצירת הכנסות בה מבוססת על שיתוף פעולה מורחב בין קומו ואמזון. בהמשך לפעילות, שהחלה בשנה שעברה עם אמזון, יכולים היוצרים בקומו להגיש באופן אוטומטי את האפליקציות שלהם ל-Appstore של אמזון ולהפוך אותן זמינות להורדה באמצעות מכשירי קינדל פייר.
 
Como Console מציגה 3 ממשקים, שיסייעו לעסקים בתחום המסעדנות לספק ללקוחותיהם שירותים יעילים ונגישים יותר בתנועה:
 
1. עם MyCheck, היוצרים בקומו יכולים לספק אפשרות תשלומים מתוך האפליקציה ולאפשר ללקוחות לצפות בחשבון ולשלמו ישירות מהאפליקציה.
2. ממשק חדש עם Online Ordering מאפשר ליוצרים לספק שירותי הזמנות ותשלומים מתוך האפליקציה.
3. קומו גם משלבת את Bringg כדי לאפשר לעסקים קטנים להשיג אופטימיזציה של ניהול הזמנות, הקצאת שליחויות ומעקב ובכך לענות על הצפיה הגוברת של לקוחות לעדכונים בזמן אמת אודות ההזמנות שלהם. התראות בדחיפה ומעקב בזמן אמת על מפה דיגיטלית, מאפשרים תקשורת ישירה בין איש השליחויות, העסק והלקוח ישירות דרך Como Console.
 
מעבר לעיצוב וליכולת הניהול העסקי,Como Console  כוללת גם מרכז משאבי שיווק חדש ומקיף בשם Marketing Genie, שמסייע ליוצרי פרימיום לקדם את האפליקציות שלהם, להשיג יותר הורדות, ולמשוך לקוחות חדשים באונליין ובאופליין. Genie כולל פתרון מיקרו-פרסום ליוצרי ,Como שייצור ויפיץ באופן אוטומטי קמפיינים מותאמים אישית בפייסבוק עבור האפליקציות שלהם. הוא גם יכלול ערכת כלים, שתאפשר ליוצרי קומו לקדם את האפליקציות שלהם במקום העבודה הפיזי באמצעות מדבקות, תעודות וחומרי דפוס אחרים המציגים את שם האפליקציה וקוד QR. קומו תספק את שירות ההדפסה ומשלוח חומרי הקד"מ ישירות לחלון הראווה של בעל העסק, לתצוגה מיידית.
 
השקת Como Console נועדה לענות על המגמה הצומחת של עסקים קטנים המספקים ערך אמיתי ללקוחות דרך אפליקציות מובייל, מגמה שבאה לידי ביטוי בנתוני השימוש בקומו. מאפיינים כגון כרטיסי נאמנות וקופונים ניידים הם בעלי פופולריות גוברת, על רקע השימוש הגדל של עסקים בפלטפורמה לבניית הנוכחות הניידת שלהם וקידום מעורבות ומכירות. כמעט חצי מכל האפליקציות מבוססות קומו מכילות קופונים, כשניצול הקופונים בתוך אפליקציות כמעט והכפיל את עצמו במהלך 6 החודשים האחרונים. אפליקציות הכוללות כרטיסי נאמנות הציגו צמיחה של 250% בהחתמות לקוחות במהלך 3 החודשים האחרונים – 70% ממשתמשי האפליקציות. שמשתמשים בכרטיסי נאמנות מחתימים אותם באופן קבוע. בנוסף, יותר מ-20 מיליון הודעות בדחיפה מגיעות למשתמשי אפליקציות קומו בכל חודש. הן מייצרות מעורבות ומקדמות מכירות עבור אלפי מותגים ועסקים.
 
כחלק מהמיתוג החדש, קומו השיקה אתר ובלוג חדשים, ויצאה בקמפיין שיווק רחב היקף. באמצעות קמפיין מדיה דיגיטלי רב ערוצי, שרץ בגוגל, יוטיוב ופייסבוק, קומו מתכננת לחשוף את המותג לבעלי עסקים קטנים ולהציג את מגוון הדרכים בהן עסקים יכולים לנצל את הטכנולוגיה הניידת כדי להצמיח את העסק שלהם ולהתחבר אל הלקוח המודרני. בנוסף, קומו מקיימת תחרות בפייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, ומאפשרת לעסקים לשתף תמונות וסיפורי #ComoMoments, שיאפשרו להם לזכות בשוברי מתנה לאמזון. העסק, שיציג את הרגע המיוחד ביותר בו ויקבל כמות רבה ביותר של שיתופים ברשת, יקבל שובר בשווי 3,000 דולרים, והמקומות השני והשלישי יקבלו 2,000 ו- 1,000 דולרים בהתאמה.
 



 
 
Bookmark and Share