Telecom News - ענקית הסחר Shop Direct תטמיע טכנולוגיות של 2 סטארטאפים מישראל

ענקית הסחר Shop Direct תטמיע טכנולוגיות של 2 סטארטאפים מישראל

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ענקית הסחר Shop Direct תטמיע טכנולוגיות של 2 סטארטאפים מישראל
ענקית הסחר Shop Direct תטמיע טכנולוגיות של 2 סטארטאפים מישראל
מאת: חיים חביב, 14.5.14, 16:09קטלוג Cimagine

ענקית הקמעונאות הבריטית תשתף פעולה עם חברות הזנק ישראליות ותשתמש בטכנולוגיות חדשניות שפותחו על ידן.

חברת Shop Direct, מקמעונאיות האונליין הגדולות באירופה ובעלת מחזור שנתי של 1.8 מיליארד ליש"ט, תשתף פעולה עם 2 חברות הזנק ישראליות. העסקאות מתממשות בתום תקופת ניסיון בת מספר חודשים, במהלכה נבחנו הפתרונות בקרב קבוצות מיקוד של לקוחות החברה.

החברות הן:

Cimagine, שפיתחה מערכת מציאות רבודה ללא סמן מודפס (true markerless augmented reality), שמאפשרת ללקוחות לראות כיצד יראו רהיטים, מוצרי חשמל ומוצרים אחרים במקומם המיועד בבית ללא צורך להניח דף מודפס או קטלוג על הרצפה.

yRuler, שפיתחה טכנולוגיה המאפשרת ללקוחות לנסות מוצרים באופן וירטואלי לפני הקנייה ע"י השוואת גודלם לצללית של דוגמנית בעלת מידות דומות לשלהם או למוצרים דומים שברשותם. הפלטפורמה תומכת במגוון רחב של מוצרים - מתיקי יד, ארנקים, רהיטים, מוצרי חשמל ועד צעצועים.

דובי לחוביץ, מנכ"ל חממת Explore.dream.discover: "הפיתוחים הטכנולוגים, שאנו פוגשים בשנים האחרונות, נועדו לגשר על החסמים הקיימים עדיין בחוויית הרכישה באון ליין לעומת החנויות הפיזיות ועוד יותר מזה, לשלב בין 2העולמות האלה. בתור המשקיעים הראשונים ב-Cimagine זיהינו את הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה, שלשמחתנו זוכה עתה להכרה גם מצד הקמעונאיות הגדולות בעולם".

Jonathan Wall, מנהל המסחר המקוון בחב' Shop Direct: "התוודענו לראשונה ל-Cimagine ול-yRuler באמצעות מרכז הטכנולוגיה בריטניה ישראל (UK Israel Tech Hub) בשגרירות בריטניה בישראל, במהלך ביקור בתל אביב ב-2013. היה לנו ברור מיד, שכל אחת מהחברות הללו פיתחה טכנולוגיה חדשנית היכולה לשפר משמעותית את חוויית הקנייה של לקוחותינו. זה סוג השותפות, שאנו רוצים לפתח עם סטארטאפים חדשניים נוספים בישראל".

יוני נבו, מנכ"ל Cimagine ומייסד-משותף: "תודות לבדיקות עם משתמשים מקומיים רבים במעבדה של Shop Direct למדנו, שטכנולוגיית ההדמיה הטובה בתעשייה חייבת להיות מלווה גם בחוויית משתמש פשוטה ואינטואיטיבית יותר. בעקבות המשוב של צוות שופ-דירקט זירזנו את שחרור יכולות ה-Markerless שלנו,  שמאפשרות עתה למיליוני לקוחות אתר האינטרנט של החברה לראות איך יראו מוצרים בביתם בלחיצת כפתור. לעבודה עם שופ-דירקט יש ערך כפול גם לקוח וגם שותף אמיתי העוזר למקד את הפיתוח".

אליעד ענבר, מייסד ומנכ"ל yRuler: "אופי העבודה עם Shop Direct היה יעיל וחלק. הצוות שלהם הטמיע את הסקריפט הקצר שלנו ליצירת פיילוט תוך פחות משעה. תודות למשוב מצוות החברה שיפרנו משמעותית את חוויית המשתמש ולמשל שינינו את מיקומו ועיצובו של כפתור ההפעלה של yRuler, ובעקבות כך הגענו ל-CTR של 8% כבר במהלך החודש הראשון של הפיילוט".

נציגי Shop Direct מבקרים עתה תכופות בישראל ומסתייעים במרכז הטכנולוגיה בריטניה ישראל להכרת חברות הטכנולוגיה החדשניות ביותר בארץ.

נעמי קריגר כרמי, מנהלת מרכז הטכנולוגיה בריטניה ישראל: "מרכז הטכנולוגיה בריטניה ישראל גאה לסייע ל-Shop Direct לממש את גישתה החלוצית למסחר מקוון באמצעות שיתוף פעולה עם חברות טכנולוגיה ישראליות מהשורה הראשונה כמו Cimagine ו-yRuler. ההסכמים החדשים ממחישים את הפוטנציאל הגדול הקיים בשיתופי הפעולה בין חברות הקמעונאות הגלובליות בבריטניה לבין החדשנות הישראלית במסחר מקוון, מציאות רבודה (augmented reality), ניתוח נתונים ותחומים נוספים. אנו מאמינים, שיש עוד מקום לצמיחה בענף זה, שבו החדשנות הישראלית משתלבת בכלכלה המקוונת המובילה בעולם".
סחר אלקטרוני



 
 
Bookmark and Share