Telecom News - סטארטאפ דיגיטל אינסטינקט יחשוף את 'הנדי'-עוזר אישי מבוסס AI לסמארטפון

סטארטאפ דיגיטל אינסטינקט יחשוף את 'הנדי'-עוזר אישי מבוסס AI לסמארטפון

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ דיגיטל אינסטינקט יחשוף את 'הנדי'-עוזר אישי מבוסס AI לסמארטפון
הסטארטאפ  דיגיטל אינסטינקט יחשוף את 'הנדי - עוזר אישי המבוסס אינטליגנציה מלאכותית לסמארטפון 
מאת: מערכת Telecom News, 17.5.14, 19:20דיגיטל אינסטינקט
 
הרעיון הבסיסי הוא מערכת המסוגלת לשוחח בשפה טבעית, שהופכת אותה ייחודית עבור כל צרכן. כך למשל ניתן ללמד את המערכת ש"סבבה" זה "כן", כי כך מדבר המשתמש. מנגנוני ההבנה של 'הנדי' שונים מאלה של העוזרים החכמים הפופולריים היום, בכך שהם מאפשרים היקשים מורכבים יותר.
 
הסטארטאפ הישראלי Digital-Instinct, שעוסק בפיתוח מנועי בינה מלאכותית, יחשוף לראשונה במסגרת תערוכת Mixiii2014, ועידת החדשנות של ישראל, שתפתח בתל אביב ב-20.5.14, (אתר Telecom News הוא בין נותני החסות לכנס), את 'הנדי', עוזר אישי למכשירים סלולריים. זו תהיה סנונית ראשונה המבוססת על הטכנולוגיה, שפיתחה דיגיטל אינסטינקט - מערכת חכמה המשתנה ולומדת את המשתמש, תוך שהיא מאפשרת סינרגיה בין פעולות שונות בנייד. המערכת החדשה אף תאגד בתוכה אפליקציות עזר שונות בהן משתמשים ביום יום, דוגמת ניווט, הזמנת מוניות וכד' כשהגישה לכולן תתבצע באמצעות הנחיות קוליות.
 
יניב אשרת, שותף בדיגיטל אינסטינקט: "'הנדי' הוא עוזר אישי לסמארטפון המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת יותר מזו המוכרת היום בשוק. הרעיון הבסיסי הוא מערכת המסוגלת לשוחח בשפה טבעית שהופכת אותה ייחודית עבור כל צרכן. כך למשל ניתן ללמד את המערכת ש"סבבה" זה "כן", כי כך מדבר המשתמש. בנוסף, מנגנוני ההבנה של 'הנדי' שונים מאלה של העוזרים החכמים הפופולריים היום, בכך שהם מאפשרים היקשים מורכבים יותר. אם עד כה בדיקת נתוני מזג אוויר ושליחת מסרון היו פעולות נפרדות - ה'הנדי' יאפשר למשתמש לקבל מסרון עם נתוני מזג האוויר בפקודה קולית אחת.
 
החברה עובדת מזה 5 שנים על מנוע בינה מלאכותית "אנושית" המדבר בשפה טבעית ופועל בצורה כמעט אינטואטיבית בשל יכולות הלמידה המתקדמות שלו. בהמשך תציע החברה שירותים חכמים נוספים המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת לרכב ולבית. מאגר הנתונים של המערכת הוא אישי עבור כל משתמש ואמור ללוות אותו בכל סביבה בה הוא ישתמש במנוע החכם. גמישותה של המערכת תאפשר לה, למשל, ללמוד כמה חם למשתמש בבית ולסגור את החלונות בעצמה. אפשר להגיד ל'הנדי' לנווט להורים, כי הוא יידע איפה ההורים גרים וגם יודע להתממשק עם הווייז. הכל מבוסס קול ואינטואטיבי".
 
דיגיטל אינסטינקט פועלת כיום על בסיס ההון עצמי של השותפים ותוצג לראשונה להדגמה במסגרת ביתן הסטארטאפים, שיוקם בוועידת החדשנות של ישראל, שתתקיים בגני התערוכה בתל אביב.

Mixiii 2014 הוא האירוע המרכזי והגדול ביותר בישראל השנה עבור תעשיות ההייטק והביומד. 3 האירועים השנתיים המרכזיים של ענפי התעשייה החמים בישראל, כנס ותערוכת ההיי-טק שלIATI , כנס ותערוכת IATI-ביומד ישראל וכנס המדען הראשי במשרד הכלכלה, חוברים לאירוע מרכזי אחד. לאירוע צפויים להגיע כ-6,000 מדענים, חוקרים, יזמים, מנהלי קרנות הון סיכון, משקיעים פרטיים וכן גם למעלה מ-1,000 אורחים מחו"ל ומשלחות.

 



 
 
Bookmark and Share