Telecom News - הרשויות בסין עברו לשלב השלישי להשגת אי-שימוש בביטקוין במדינה

הרשויות בסין עברו לשלב השלישי להשגת אי-שימוש בביטקוין במדינה

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> הרשויות בסין עברו לשלב השלישי להשגת אי-שימוש בביטקוין במדינה
הרשויות בסין עברו לשלב השלישי להשגת מניעת השימוש בביטקוין במדינה
מאת: מערכת Telecom News, 17.5.14, 23:58ביטקוין סין

לאחר השלב הראשון  במאבק בביטקוין של סגירת חשבונות האקסצ'יינג'ים לביטקוין בבנקים הסינים והשלב השני של איסור על המדיה לסקר את כנס הביטקוין בבייג'ינג ולכתוב על הביטקוין, עברו הרשויות הסיניות לשלב הבא.

לאחר ההוראה של הבנק המרכזי בסין לבנקים המקומיים לסגור את חשבונות האקסצ'יינג'ים לביטקוין כפי שדיווחנו – כאן, ולאחר האיסור על כלי התקשורת המקומיים לסקר את כנס הביטקוין בבייג'ינג ולכתוב כתבות על הביטקוין כפי שדיווחנו – כאן (האקסצ'יינג'ים הסינים פרשו מהכנס הזה עקב לחצי הממשל הסיני), עלו הרשויות הסיניות מדרגה בלחץ שלהם למנוע אימוץ של הביטקוין במדינה והם מביטים לחו"ל.

הממשל הסיני החל להגביל ולחסום את הגישה לאתרי ביטקוין פופולריים בחו"ל כמו Blockchain.info ,BTC-e ו-Coinbase.

Bobby Lee המנכ"ל של BTCChina אמר, שחסימת האתרים בחו"ל היא סלקטיבית ומשפיעה באזורים שונים של סין לסירוגין בזמנים שונים ולפרקי זמן משתנים. הוא אמר, שהממשל הסיני פתח במאמץ לגרום לאי-יציבות באתרים הזרים הללו ולהציג מצג-שווא, שהם בלתי אמינים ואין לסמוך עליהם.

המהלך הזה הוא לא חסר-תקדים, כי בעבר הסינים נקטו צעדים לחסום משתמשים מלהגיע לאתרים זרים כמו גוגל.

השלב השלישי – המהלך האחרון להפריע לגישה לאתרי ביטקוין הוא מאכזב עבור התפתחות המטבע הווירטואלי. נראה, שהממשלה הסינית נחושה לעצור כל התפתחות של שימוש בביטקוין בשטחה ותעשה הכל כדי להשיג מטרה זו.
איסור על הבטקוין



 
 
Bookmark and Share