Telecom News - Socialize14, הועידה הראשונה בישראל בנושא כלכלה התנהגותית

Socialize14, הועידה הראשונה בישראל בנושא כלכלה התנהגותית

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> Socialize14, הועידה הראשונה בישראל בנושא כלכלה התנהגותית
Socialize14, הוועידה הראשונה בישראל בנושא כלכלה התנהגותית
מאת: מערכת Telecom News, 18.5.14, 09:30קרן ליטני
  
לחברות וליזמים טכנולוגיים הרוצים לשנות את העולם, באמצעות מינוף הערך החברתי של הלקוחות שלהם. האירוע המרכזי יתקיים ב: "נע לגעת סנטר", נמל יפו, יום שלישי 17 ביוני.
 
 Socialzie14, הוועידה הראשונה בישראל בנושא כלכלה התנהגותית לאנשים וחברות הרוצים ללמוד כיצד לשנות את העולם תתקיים השנה ב -17 ליוני במרכז "נע לגעת סנטר", בנמל יפו. Socialize14 הוא הפקה משותפת של קרן ליטני (בתמונה) המייסדת של Socialize! Social Business Israel ו Irrational Labs של פרופ' דן אריאלי.
 
בוועידה יציגו מרצים מהאוניברסיטאות הטובות בעולם תובנות ממחקרים שערכו ויתנו הרצאות מעוררות השראה בנושאים של כלכלה התנהגותית ונספחיה (כלכלה, שיווק ופסיכולוגיה) והממד החברתי בכל הקשור לקבלת החלטות בעידן האינטרנט ורשתות חברתיות. יזמים טכנולוגים מבריקים וחברות טכנולוגיות המובילות בעולם, יציגו כיצד ניתן למנף את ההון האנושי בסביבות טכנולוגיות מתקדמות של ביג דאטה, מחשוב ענן,  ו-web 3.0 בדרך היכולה לשנות את העולם.
 
את האג'נדה ולוחות הזמנים של האירוע המרכזי Socialize14, שיתקיים ב-17 ליוני ב"נע לגעת סנטר" ביפו, תוכלו למצוא כאן.
 
בין הדוברים בוועידה: פרופ' דן אריאלי, קרן ליטני מנכ"לית ומייסדת Socialize, רוב טארקוף נשיא ומנכ"ל ליטיום טכנולוגיות, פרופ' אורי גניזי ופרופ' איילת גניזי מאוניברסיטת UCLA, ג'ון מדבד מייסד ומנכ"לOurCrowd , פרופ' קווין וורבאך מאוניברסיטת Wharton, פרופ' ברק ליבאי מהמרכז הבינתחומי, ד"ר לירז לסרי מאוניברסיטת תל אביב, ד"ר איריס גינזבורג מנהלת תכנית היזמות בפקולטה לניהול באוניברסיטת רקאנטי בתל אביב ועוד.
את רשימת הדוברים המלאה של הפסטיבל ניתן למצוא בעמוד: Festival Speakers
 
על מה ידברו? 
על הערך החברתי של הלקוחות שלכם, על מוטיבציה של לקוחות ומשתמשים, על תמריצים ושינוי התנהגות, על אתגרים וההזדמנויות בחוויית הלקוח בספורט ובידור בעידן של ביג דאטה (הסיפור של Formula1 ו-NBA). על אמון וחוסר אמון ונקמה בעידן האינטרנט. ננסה להבין איך להפוך את המוצרים שלנו לטרנד  וננסה להבין מהו המחיר האמיתי, שצרכנים מוכנים לשלם עבור האפליקציה, השירות או המוצר שאנו משווקים. הכל על התנהגות.
 הלו"ז
הפסטיבל שייתקיים ביוני בין התאריכים 11-18 בירושלים ותל אביב כולל 4 אירועים מרכזיים:

11 ליוני, Irrational Evening, ערב של נטוורקינג ופאן ב-JVP Media

13-15 ליוני, סופשבוע בכלכלה התנהגותית ליזמים טכנולוגיים.

17 ליוני, Socialize14 האירוע המרכזי, נע לגעת סנטר, נמל יפו. 

18 ליוני, סדנת משחוק של קווין וורבאך, מומחה מוביל במשפט עסקי ובמדיניות הציבורית של "עידן הרשתות". מרצה ללימודי משפט בבית הספר וורטון, שבאוניברסיטת פנסילבניה.
 
הפסטיבל במימון גוגל ישראל, The Center of Advanced Hindsight  של אוניברסיטת דיוק, SAP Labs גוגל קמפוס תל אביב, תכנית היזמות של בית הספר למנהל עסקים רקאנטי, אוניברסיטת תל אביב, Our Crowd ועוד.
 
לפרטים והרשמה: כאן.
 
הירשמו כאן, לקבלת ההטבה בהרשמה, הקלידו קוד: CommunityMatters.
  
כרזת האירוע



 
 
Bookmark and Share