Telecom News - פייסבוק תגיע ל-100 דולרים למניה

פייסבוק תגיע ל-100 דולרים למניה

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> פייסבוק תגיע ל-100 דולרים למניה
כך טוען ג'וזף גרינקורן, מנכ"ל מוריס גרופ וברוקר מומחה למדיה חברתית עם המלצת קנייה למניית פייסבוק: "לפייסבוק יש אפסייד של כ-70% עד תחילת 2015 המניה תגיע ל-100 דולרים".
מאת: מערכת Telecom News, 18.5.14, 1745:ג'וזף גרינקורן
 
ג'וזף גרינקורן, מנכ"ל מוריס גרופ (בתמונה משמאל): "פייסבוק תמשיך לצמוח בקצב גבוה בזכות המשך הגידול בתחום המובייל והפרסום, עלייה שנתית של כ-25% במספר המשתמשים וחדירה לשוק הסיני".
 
ג'וזף גרינקורן, מנכ"ל מוריס גרופ המתמחה במסחר במניות טכנולוגיה ומדיה חברתית: "מניית פייסבוק תזנק לשווי של כ-100 דולרים למניה, שווי המשקף למניה פוטנציאל אפסייד של כ-70% על מחיר השוק הנוכחי שלה שעומד על כ-58 דולרים למניה. אני ממליץ למשקיעים, בעיקר לאלה המשקיעים לטווח ארוך, לקנות את מניית פייסבוק".

גרינקורן, שהיה מעורב במסחר במניות פייסבוק גם בשלבים שלפני הנפקת החברה, העריך בזמנו נכון בעת הנפקת החברה, ששווי המנייה, שהונפקה במחיר גבוה, ירד עד לרמה של כ-20 דולרים למניה ויעלה בחזרה לאחר תקופה לרמה של כ-50 דולרים למניה.
 
גרינקורן: "קצב הצמיחה של פייסבוק לא מרשים ומשדר אופטימיות לעתיד.  לעומת השנה שעברה, יש לחברה כ-728 מיליון משתמשים יומיים בפייסבוק. מדובר בגידול של כ-25% במספר המשתמשים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. 80% מהגידול הזה נובע ממשתמשים, שנוספו לרשת החברתית מחוץ לארה"ב, למשתמשים הלא אמריקנים יש ערך עצום לצמיחה העתידית של החברה בגלל שהם צפויים להביא משתמשים נוספים ומפרסמים חדשים במדינות שונות פרט לארה"ב".

 היבט נוסף, שמוביל את גרינקורן להמליץ בחום על רכישת מניות פייסבוק, הוא היבט ההכנסות של החברה. פייסבוק רושמת מידי שנה עלייה של כ-70% בהכנסות כשהמספרים החיוביים ביותר והחשובים ביותר מגיעים מתחום ההכנסות בתחום המובייל העומדות כיום על כ-55% מכלל ההכנסות של החברה וצפויות להמשיך ולגדול בעתיד. עולם המחשבים ממשיך לעבור למובייל המהווה את העתיד הפיננסי והטכנולוגי לחברות מהסוג של פייסבוק. בשטח הזה פייסבוק חזקה ומציגה מספרים מצוינים.

נתוני הצמיחה של פייסבוק צפויים להמשיך ולהיות גבוהים במיוחד. כבר היום, פייסבוק מציגה מספרים מדהימים בתחום הפרסום. פייסבוק, חברה שעד לפני מספר שנים לא הייתה קיימת, מחזיקה כיום כ-6% משוק הפרסום העולמי וכ-18.5% משוק הפרסום במובייל, תחום שכאמור הולך ומתחזק מבחינת פייסבוק. גרינקורן צופה, שנתח השוק של פייסבוק מעוגת הפרסום העולמית צפוי לגדול עד תחילת 2015 בכ-25% נוספים.
 
גרינקורן: "היבט חיובי נוסף להמשך הצמיחה של פייסבוק הוא החדירה שלה לשוק הסיני. למרות אי ההצלחה שלה לחדור לסין. פייסבוק שינתה אסטרטגיה ופתחה לאחרונה משרדים בסין על מנת ולשווק לחברות סיניות שטחי פרסום המכוונים לשוק האמריקני. לפעילות הזו יש פוטנציאל הכנסות גדול במיוחד בשל גודל השוק הסיני והדבר יתרום משמעותית לשיפור הבא, שנראה בדו"חות החברה במהלך 2014.
 
בהתאם לכל מהלך עליות במניה, ייתכנו תיקונים ומימושי רווחים של משקיעים. אך התמונה הגדולה מצביעה על המשך צמיחה והתרחבות של פייסבוק בקצב גבוה, תוך עלייה בדומיננטיות שלה בעתיד כרשת החברתית ורשת הפרסום הגדולה והמשפיעה בעולם". 
Like



 
 
Bookmark and Share