Telecom News - אלביט מערכות חנכה את משרדי אינקובט - החממה הטכנולוגית שלה בבאר שבע

אלביט מערכות חנכה את משרדי אינקובט - החממה הטכנולוגית שלה בבאר שבע

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אלביט מערכות חנכה את משרדי אינקובט - החממה הטכנולוגית שלה בבאר שבע
אלביט מערכות חנכה את משרדי אינקובט - Incubit - החממה הטכנולוגית שלה בבאר שבע
מאת: מערכת Telecom News, 18.5.14, 17:27אינקוביט
 
אלביט מערכות חנכה את משרדיה החדשים של החממה הטכנולוגית שבבעלותה בפארק תעשיות ההייטק בבאר שבע.
 
בצלאל (בוצי) מכליס, (בתמונה משמאל) נשיא אלביט מערכות: "אנו גאים לחנוך את משרדיה החדשים של אינקוביט, החממה הטכנולוגית הראשונה בישראל הנמצאת בבעלות חברה תעשייתית גדולה. חדשנות טכנולוגית ויזמות עסקית הם ערכים מרכזיים בחזון של אלביט מערכות ולכן הפעילות שלנו במסגרת החממה וביחוד בבאר שבע, שמציבה את נושא הטכנולוגיה במרכז העשייה שלה, היא טבעית ביותר. תחום הסייבר במיוחד הוא מנוע צמיחה חשוב שלנו ואנו נשקיע מאמץ מיוחד בפיתוח תחום זה גם במסגרת החממה.
 
החממה היא אמנם בבעלותה של אלביט מערכות אך יש לה שותפים רבים  בעשייה, עיריית באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון, המדען הראשי ועוד. אני בטוח, שאינקוביט תעלה ותפרח, תשקיע במיזמים חדשים בנוסף לשניים, שכבר השקיעה בהם, ותתרום תרומה משמעותית לכלכלה ולמדינת ישראל".
 
רן בר-סלע, מנכ"ל אינקוביט, הציג את המודל הייחודי של אינקוביט, שמחפשת להשקיע במיזמים בתחום האזרחי, שיש להם מרכיב טכנולוגי פורץ דרך, שהוא בעל שימוש אפשרי גם בשווקים בהם פועלת אלביט. מיזמים טכנולוגיים כאלה יוכלו ליהנות גם מהשקעה של החממה ותמיכה בפיתוח השווקים העיקריים שלהם וגם מתמלוגים מאלביט על שימוש עתידי בטכנולוגיה שלהם בשוק הביטחוני. על בסיס המודל המתואר כבר ביצעה אינקוביט 2 השקעות ראשונות.    
 
יוסי סמולר מנהל תוכנית החממות במשרד המדען: "ייחודיותה של חממת אינקוביט היא ביכולתה להוסיף ערך גבוה למיזמים בזכות תשתיות פיתוח, הידע ההנדסי הנצבר בחברה וההון האנושי המקצועי בקבוצת אלביט מערכות".
 
על נושא מיקום החממה בפארק ההייטק בבאר שבע הרחיב טל אלעל, סגן ראש עיריית באר שבע: "פארק ההייטק החדש והעובדה, שבאר שבע הינה "בירת הסייבר של המדינה" הופכים את באר שבע ממנוע צמיחה עירוני דרומי למנוע צמיחה חשוב ברמה הלאומית".
 
אודות החממה הטכנולוגית אינקוביט:
 
אינקוביט היא חממה טכנולוגית הנמצאת כאמור בבעלות אלביט מערכות ושוכנת בפארק המדע שבבאר שבע. היא פועלת לקידום היזמות הטכנולוגית ובתוכניתה להשקיע ב-8 השנים הבאות ביותר מ-20 מיזמים, שיעסקו בתחומים טכנולוגיים סינרגטיים לתחומי עבודתה של אלביט. היא פועלת כזרוע החדשנות הפתוחה במסגרת הפעילות הכוללת לעידוד החדשנות בקב' אלביט, שמובלת ע"י יו"ר אינקוביט מר חיים רוסו. אינקוביט פועלת במגוון תחומי ההשקעה המקבילים לתחומים הטכנולוגיים בהם עוסקת קב' אלביט, עם דגש להשקעות בתחומי מנועי הצמיחה של אלביט כמו תחום הסייבר. הפניות לחממה מתפלגות לתחומים: תקשורת, סיייבר, אופטיקה, מערכות הדמיה/ ראייה, ננו טכנולוגיה, מכשור רפואי ועוד. ההשקעה של אלביט מערכות בחממה מהווה נדבך נוסף במסגרת השקעותיה של החברה במחקר ובפיתוח, המסתכמות בכ-10% ממכירותיה של החברה בארץ ובעולם.
 
אתר החממה: www.incubit.co.il
 
בתמונה:
משמאל לימין, רן בר סלע מנכ"ל אינקוביט, אהרון (ארלה) בית הלחמי חבר במו"מ אינקוביט, יוסי סמולר, מנהל תוכנית החממות במשרד התמ"ת, פרופ' רבקה כרמי נשיאת אוניברסיטת באר שבע, בצלאל מכליס נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות, טל אלעל סגן ראש עריית באר שבע, עידן כץ סמנכ"ל עסקי אינקוביט.

קרדיט צילום: אסף שילה
אינקוביט
 
 
                 
 



 
 
Bookmark and Share