Telecom News - התאומים Winklevoss: ביטקוין יהיה גדול יותר מפייסבוק

התאומים Winklevoss: ביטקוין יהיה גדול יותר מפייסבוק

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> התאומים Winklevoss: ביטקוין יהיה גדול יותר מפייסבוק
עדכון 3.12.17 לכתבה זו משנת 2014: כעת התאומים Winklevoss הם מיליארדרים, כששער הביטקוין נע סביב ה-10,000 דולרים לביטקוין. הם רכשו 100,000 ביטקוין ב-2013, כשערכו היה סביב 110 דולרים. הם המיליארדים הראשונים של הביטקוין הידועים לציבור (חוץ מסאטושי נקמוטו ממציא הביטקוין שזהותו עלומה). 

התאומים Winklevoss:  ביטקוין יהיה גדול יותר מפייסבוק

מאת: מערכת Telecom News, 19.5.14, 15:33

כאשר נפח השוק של הביטקוין לא מתקרב בכלל לגודל של פייסבוק, שמים התאומים את מבטחם בביטקוין כי יש לו פוטנציאל השפעה גדול יותר מאשר רשת חברתית.

התאומים Winklevoss, המוכרים לציבור הרחב מפרשת התביעה שלהם נגד מארק  צוקרברג ביחס לבעלות על פייסבוק, ואשר רשמו לאחרונה קרן ביטקוין למסחר בנאסד"ק כפי שדיווחנו - כאן, ואשר בבעלותם 1% מכל הביטקוין במחזור,  שמים מבטחם בביטקוין וטוענים, שלמרות שנפח השוק של הביטקוין הוא 5.67 מיליארד דולרים, וגודלה של פייסבוק הוא 150 מיליארד דולרים, הרי, בסופו של דבר , יהיה הביטקוין גדול מפייסבוק כי יש לו פוטנציאל השפעה גבוה יותר מאשר רשת חברתית. 

Tylor Winklevoss אמר, שהסיבה היא, שליכולת לתרום 50 סנט למישהו בקצה העולם יש השפעה גדולה יותר משיתוף של תמונה:

Bitcoin potentially could be more impactful because being able to donate 50 cents to someone across the world has more impact than potentially sharing a picture

בנוסף, פייסבוק היא כמו האינטרנט - היא חברה גדולה עם אפליקציה. אולם, הביטקוין הוא פרוטוקול ביזור, כך, שניתן לבנות מעליו חברה מבוזרת ובורסה. כ"כ, כמו שהאינטרנט היה בתחילה מנת חלקם של מעטים והפך לתופעה עולמית כך יהיה גם בביטקוין:

But they’re very different. Facebook is like the internet – a large company and an application. Bitcoin is a protocol for decentralisation, so you could build a decentralised company on top of it, a stock market. It’s an internet of ownership, so it’s not quite a direct comparison

התאומים מנבאים, שהשנה תהיה וול סטריט מעורבת חזק בעולם הביטקוין ושהעניין הגדל של משקיעים בעולם הבטקוין אף ילך ויגבר:

This is the year Wall Street becomes heavily involved in the bitcoin-o-sphere
Already, we’re seeing incredibly amounts of investor interest

 



 



 
 
Bookmark and Share