Telecom News - קבוצת הדקה ה-90 הקימה חממת השקעות במיזמי תיירות ופנאי

קבוצת הדקה ה-90 הקימה חממת השקעות במיזמי תיירות ופנאי

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קבוצת הדקה ה-90 הקימה חממת השקעות במיזמי תיירות ופנאי
קבוצת הדקה ה-90 הקימה חממת השקעות במיזמי תיירות ופנאי
מאת: חיים חביב, 21.5.14, 13:22אילן כהן

בראש הקרן יעמוד מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, אילן כהן. הקבוצה כבר ביצעה השקעה ראשונה בחברת ההזנק הישראלית .SUPERFLY

קבוצת  הדקה ה-90 לשיווק שירותי תיירות באינטרנט ובסלולר, הכריזה על הקמת קרן להשקעות בסטארטאפים בתחום התיירות. הקרן תשקיע 10 מיליון ₪ למשך 4 שנים ב-3-5 סטארטאפים מדי שנה ותפעל במודל של שיתופי פעולה עם קרנות הון סיכון. בראש קרן ההשקעות יעמוד מייסד קבוצת הדקה ה-90, אילן כהן, (בתמונה), לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה. כהן, יו"ר חברת הביומד אינסוליין, נחשב ליזם ומומחה בתחום התכנון האסטרטגי.

החברה מסרה, שבחנה כבר למעלה מ-30 חברות הזנק וביצעה השקעה ראשונה בחברת SUPERFLY - מיזם ישראלי הפועל בתחום מועדוני הנוסע המתמיד ומאפשר למשתמשים לנהל בצורה יעילה הרבה יותר את הנקודות והמיילים שצברו. האפליקציה של SUPERFLY מאפשרת לערוך חיפוש והשוואת מחירים בין טיסות שונות ובתי מלון בהתבסס על צבר הנקודות והמיילים של כל משתמש ומשתמש.

אילן כהן: "כקבוצה המוכרת כאחת מחברות האונליין הראשונות בישראל וככזו שמעל ל-60% ממכירותיה מתבצעות באינטרנט ובסלולר, חשוב לנו להמשיך ולהוביל את השוק תוך חשיפה מתמדת לסטארטאפים המתקדמים בתחום מהארץ ומהעולם".

גם גוגל ישראל נרתמה לתכנית ותארח במשרדיה את נציגי חברות ההזנק, שתצגנה  לנציגי הדקה ה-90 את פתרונותיהן במטרה לגייס השקעות להמשך דרכן. קבוצת הדקה ה-90 תספק לסטארטאפים הנבחרים שירותי אירוח, ידע תיירותי וקשרים לגופים בינלאומיים בעולם התיור והנסיעות.

השקעות



 
 
Bookmark and Share