Telecom News - חב' הסלולר מיקרומקס מהודו: נביא לישראל סמארטפונים במחיר שווה לכל כיס

חב' הסלולר מיקרומקס מהודו: נביא לישראל סמארטפונים במחיר שווה לכל כיס

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> חב' הסלולר מיקרומקס מהודו: נביא לישראל סמארטפונים במחיר שווה לכל כיס
חב' הסלולר מיקרומקס מהודו: אנו נביא לישראל סמארטפונים במחיר שווה לכל כיס
מאת: מערכת Telecom News, 22.5.14, 14:46ג'יין ויקאס
 
Micromax Informatics ההודית, יצרנית הסלולר העשירית בגודלה בעולם והשנייה בגודלה בהודו, מחפשת מפיץ ישראלי, שיביא את בשורת הסמארטפונים שלה לשוק המקומי.
 
חברת האלקטרוניקה הצרכנית Micromax Informatics ההודית, שמדורגת כיצרנית הסלולר העשירית בגודלה בעולם, מתכוונת להיכנס לשוק הישראלי. ההכרזה התבצעה במסגרת ביקורו בישראל של ויקאס ג'יין, (בתמונה), מייסד משותף של Micromax, שהגיע לוועידת החדשנות של ישראל, Mixiii 2014 (אתר Telecom News, היה בין נותני החסות לכנס זה).
 
ג'יין ויקאס: "חלק ממטרת הביקור שלי כאן היא לאתר מפיץ מתאים לסמאטרפונים ולטאבלטים שלנו. בהודו אנו כבר תופסים את המקום השני במכירות סמארטפונים. לאחר שביססנו בהצלחה בשנה החולפת את הנוכחות שלנו ברוסיה, ברזיל, בנגלדש, סרילנקה והונג קונג, החלטנו גם על כניסה לשוק הישראלי.  
 
במשך למעלה מעשור היתה Micromax חלוצה בתחום ה'דמוקרטיזציה של טכנולוגיית המובייל' בהודו, כשהיא מביאה להמונים חדשנות במחיר השווה לכל כיס. הסמארטפונים שלנו, שמצוידים במיטב החידושים, הסירו את המחסומים בפני האימוץ המאסיבי של טכנולוגיות מובייל מתקדמות. יתכן ונייצר דגמים הייחודיים לשוק הישראלי וצרכיו.
 
מטרה נוספת היא חברות תוכנה ומפתחות אפליקציות ישראליות. נשמח לשיתופי פעולה עם חברות ישראליות, שלתוכנות שלהן יהיה ערך מוסף עבורינו. אנו בהחלט פתוחים לרעיונות חדשים ואם צריך גם נשקיע בהם".
 
עם מחזור מכירות של מעל 1.2 מיליארד דולרים בשנה, מיצבה עצמה Micromax בעשור האחרון כמי שמביאה את בשורת הסמארטפונים להמונים. לבד מייצור טלפונים סלולריים מייצרת החברה גם טאבלטים וטלויזיות LED. החברה התחילה בשנת 2000 כחברת תוכנה ותוך מספר שנים הפכה לשחקן המרכזי בהודו בייצור ניידים. כיום היא מחזיקה ב-22% מנתח השוק ההודי בסמאטרפונים והיא מספר 2 בשוק אחרי סמסונג. יש לה כיום 150 אלף נקודות מכירה בהודו, רוסיה ומדינות דרום אסיה והיא מצליחה בעיקר בקרב בני הדור הצעיר.
 
את הפריצה המשמעותית הראשונה לשוק ההודי ביצעה החברה עם נייד שהפגין חיי סוללה של חודש. מאוחר יותר הייתה לחברת הסלולר הראשונה, שהביאה לשוק את הסים הכפול, מקלדות QWERTY, סמארטפונים המתפקדים גם כשלט רחוק אוניברסלי וסמארטפון בעל לבה מרובעת במחיר אטרקטיבי. הניידים של 2014 מיוצרים כבר בהודו (לאחר שיוצרו בעבר בסין) והם כוללים גם דגם עמיד במים ומבחר רחב של טלפונים ופאבלטים של 6 אינץ'. קו המוצרים בתחום המובייל כולל כיום למעלה מ-60 דגמים מסמארטפונים מבוססי אנדרואיד בעלי סים כפול, טאבלטים ו-data cards
 
היקפי המסחר בין הודו לישראל צמחו ל- 4.4 מיליארד דולרים בשנת 2013, כשבשנים האחרונות נרשמת עליה משמעותית בהיקפי הפעילות בתחומי ה-IT, טלקום, טכנולוגיות מים, תרופות, חקלאות ומגוון מגזרים בתעשיית ההייטק. לדברי ואני ראו (Vani Rao), סגנית שגריר הודו בישראל, שעומדת בראש הנספחות המסחרית בשגרירות והביאה לישראל משלחת של מעל 30 חברות הייטק וביומד כפי שדיווחנו – כאן, חלק ממשימת השגרירות הוא לחזק את הקשרים בין 2 המדינות בעיקר על בסיס שותפויות בחדשנות ובמו"פ. חברות הודיות רבות עוסקות ביום יום בפעילות מו"פ וכחלק ההגעה שלהן בישראל, הן מחפשות שיתופי פעולה טכנולוגיים עם חברות ישראליות וגלובליות.
 
אבי רוזנר, יו"ר ובעלים של חברת  כנס תערוכות, שייסדה יחד עם ה-IATI את ועידת החדשנות של ישראל Mixiii 2014: "השנה ה- India Pavilion הוא מהגדולים שראינו. מהניסיון שלנו לאורך השנים הן באמצעות אירוע Mixiii2014 והן לאורך 12 השנים בהן נערכו תערוכות, חברות זרות רבות בוחרות בנו ובפלטפורמה שייצרנו כהזדמנות הטובה ביותר עבורן להיחשף לתעשיות ההייטק והביוטק הישראליות, לחפש הזדמנויות עסקיות וליצור שיתופי פעולה בתחומים אלה".
Micromax Canvas Knight-A3502



 
 
Bookmark and Share