Telecom News - Trust-Trade זכתה במקום ראשון בהאקתון הבינ"ל הראשון למאסטרקוין

Trust-Trade זכתה במקום ראשון בהאקתון הבינ"ל הראשון למאסטרקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> Trust-Trade זכתה במקום ראשון בהאקתון הבינ"ל הראשון למאסטרקוין
ההאקתון הבינלאומי הראשון למטבע הוירטואלי מאסטרקוין התקיים בת"א והשתתפו בו 6 קבוצות מפתחים, מהם 5 קבוצות (אחת מחו"ל), שעלו לסבב הגמר, בו נבחרו 3 מיזמים חדשים, שנולדו בהאקתון ייחודי זה וקיבלו פרסים כספיים וחשיפה לעולם היזמות הבינלאומי.
מאת: אבי וייס, 24.5.14, 23:00תחרות המאסטרקוין

בלעדי: ביוזמתם של גיתי זך, יהודית יעקובוביץ ורון גרוס (שני האחרונים בתמונה ממשמאל), התקיים בימים 22-24.5.14 ההאקתון הבינלאומי הראשון לעולם המאסטרקוין. הגמר התקיים היום (מוצאי שבת) בת"א במשרדי Appcoin בהשתתפות עשרות מפתחים, מנהלים וחובבי המטבעות הקריפטוגרפיים. חבר השופטים כלל 9 מבכירי תעשיית ההון-סיכון, היזמות ועולם המטבעות הקריפטוגרפיים מהארץ ומהעולם.

רון גרוס, יזם וחבר הנהלת מאסטרקוין העולמית: "אנו מסיימים היום את תחרות ההאקתון הראשונה בעולם לתחום המאסטרקוין. הקהילה של הביטקוין כבר מכירה את המטבע הזה, שנבנה מעל לביטקוין, כך שאין צורך להציג אותו שוב. זה היה סוף שבוע מטורף של מפתחים, שהתמודדו עם פרוייקטים מדליקים, שהם יזמו.

היו לנו 2 מסלולים, המסלול העיקרי הוא מסלול היזמות, והספונסרים שלנו תרמו את הפרסים הכספיים, שנחלק היום לזוכים. בלעדיהם, האירוע לא היה מתקיים. 

אנו בונים היום פלטפורמה עצמאית ב-Appcoin, שתשמש גם להשקעות וגם ליזמות וטיפוח היזמות, לרבות בעולם המאסטרקוין. השופטים באים ממגוון שטחים, החל ממשקיעים ועד יזמים ומפתחים, כולם אנשים בעלי ניסיון בעולם הפיתוח, היזמות וההשקעות.

התחלנו עם 6 קבוצות ו-5 קבוצות מגיעות לקו הסיום, כשקבוצה אחת היא מחו"ל, שפיתחה את היוזמה שלה ב'משרד וירטואלי' מרחוק".

הקבוצות של המפתחים שעלו לקו הסיום:

א. Trust-Trade. היזמים פיתחו מערכת מסחר מרכזית ואמינה העובדת מעל למאסטרקוין. היא מיועדת למסחר בהיקפים עצומים - HFT (ר"ת: High Frequency Trading), מה שמאפשר מסחר במטבעות מכל הסוגים בהיקפים גדולים. היקפים אלה נעשים מחוץ לשרשרת הבלוקים, שהיא לא בנויה למהירויות והיקפים כאלה, כאשר כל המסחר מאושר בסיומו של היום בפעם אחת בלבד.

ב. Concept Wallet. היזמים פיתחו מערכת להעברה מהירה של כסף (כל כסף) באמצעות דואר אלקטרוני מאובטח. בנוסף, פיתחו מערכת למסחר צולב בין סוגי המטבעות השונים בלי להסתבך בסוגי הארנקים השונים ושיטות הרישום השונות לכל סוג של מטבע. זה נעשה באמצעות Dealer Wallet הנמצא באמצע. המטרה: מסחר אמין בקליק אחד בין מטבעות קריפטוגרפיים ורגילים. 2 המערכות הללו תהיינה קשורות זו בזו בהמשך הפיתוח. המפתח: קבוצה בראשותו של פטריק דוגן, ה-CIO של חברת ההזנק הארגנטינאית Crypto Currency Concepts

ג. BitBrother. היזמים פיתחו מערכת המחברת בין עולם המאסטרקוין לעולם ההימורים, כדי להציג מערכת המאפשרת לעקוף את אתרי ההימורים הקיימים באינטרנט, שרמת האמינות שלהם לא ידועה. המוצר ימשיך להיות מפותח והדמו הראשון מוצג באתר alt.center בהימור על משתתפי האח הגדול. 

ד. Chess Coin. היזמים פיתחו מערכת משחקי שח מבוססי מאסטרקוין. ניתן לשחק שח מול המחשב או מול שחקנים אחרים. המטרה: ליצור ליגת שח מבוזרת מבוססת Chess Coin כשלא נערך במטבע זה מסחר, אלא הוא משמש לרישום אמין של תוצאות המשחקים. הנתונים של המשחקים נרשמים על הבלוקצ'יין של המאסטרקוין ונראים ע"י כל המשתתפים וניתן לבצע ניתוחים סטטיסטיים עליהם. השיטה הזו מתאימה לכל המשחקים המקוונים, בעיקר משחקים, שיש בהם תחרויות.

ה. La' ZooZ. מפתחים מערכת מבוזרת לשיתוף הסעות והיסעים. הכל מפותח בקוד פתוח וברשת חברתית. המטרה: Real Time Ride Sharing. מדובר בפיתוח שנמשך מההאקתון הקודם לעולם הביטקוין, שעבר שדרוג מלא לעולם המאסטרקוין. השיטה: מורידים אפליקציה והיא מדווחת על מיקום המשתמש. עצם הדיווח מזכה את המשתמש ב- ZooZ Coin. ניתן להשתמש במטבע לצורך 'תשלום' לנהג שמשתף נסיעה עם מי שזקוק להסעה. המשך הפיתוח אמור להוביל לכיוון של Internet Transportaion עם חילופי מידע עם כל מה שקיים על רשת האינטרנט מבחינה תחבורתית, כשהכל מאומת על פרוטוקול המאסטרקוין.

הזוכים:
מקום שלישי: Chess Coin, זכו ב- 500$.
מקום שני: La' ZooZ, זכו ב- 3,000 $.
מקום ראשון: Trust Trade, זכו ב- 5,000 $. 

בתמונות: מימין: צוות La' Zooz שזכה במקום שני מדגים בצורה היתולית את הפיתוח עם עגלה מלאת "בלוקים", משמאל: צוות הפיתוח של Trust Trade שזכו בפרס הראשון (שאול כפיר ונדב איבגי) עם רון גרוס מימין. 
תחרות המאסטרקוין
זוכי תחרות המאסטרקוין



 
 
Bookmark and Share