Telecom News - סקופ: המדען הראשי אבי חסון תומך בביטקוין ואישר 3 מיליון ל-Spondoolies

סקופ: המדען הראשי אבי חסון תומך בביטקוין ואישר 3 מיליון ל-Spondoolies

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> סקופ: המדען הראשי אבי חסון תומך בביטקוין ואישר 3 מיליון ל-Spondoolies
בלעדי: המדען הראשי אבי חסון תומך בביטקוין ואישר מענק 3 מיליון ש"ח ל-Spondooliestech
מאת: אבי וייס, 24.5.14, 22:10Spondoolies

מנכ"ל החברה מסר, שחברת ההזנק קבלה גם השקעה מקבילה ונוספת של 5 מיליון דולרים מקרנות הון סיכון ואנג'לים.

הצלחה כבירה לסטארטאפ ,Spondooliestech שהוקם אך לפני 10 חודשים, עליו דיווחנו זה מכבר – כאן. גיא כורם, המנכ"ל והמייסד של חברת ההזנק, מסר, שהמדען הראשי במשרד הכלכלה אבי חסון, בדק את התכנית העסקית של Spondooliestech בסך 6 מיליון ₪ ואישר מענק של 3 מיליון ₪ לחברת ההזנק, שהם 50% מהתקציב. המדען הראשי מאשר בד"כ עד 40% מהתקציב, אך במקרה זה קבלה החברה הגדלה של עוד 10%.

ההגדלה ניתנה מאחר שהסטארטאפ ממוקם בעיר פיתוח (קריית גת) ועיקר הייצור של הלוחות ואריזתם מבוצע במפעל פלקסטרוניקס במגדל העמק.

מנכ"ל הסטארטאפ גיא כורם מסר, שבנוסף,  קיבל הסטארטאפ השקעה מקבילה מקרנות הון סיכון Genesis ו-BRM והשקעות מאנג'לים אדן שוחט וישראל יעקבי ס"ה: כ- 5 מיליון דולרים.

זו בשורה ל-Spondooliestech בפרט ולעולם הביטקוין הישראלי בכלל.

חברת ההזנק נכנסה לנישה מבטיחה בתחום בניית יחידות כרייה של מטבועת וירטואליים המתקמדות בצריכת אנרגיה נמוכה לנוכח התנודתיות בערכי המטבעות ועליית הקושי בכרייה. זאת, כדי שהכרייה תהיה משתלמת לכורים.

הסטארטאפ מוכר עכשיו את SP10 Dawson  יחידה 1.4TH/s 1,250Wב-2,795 דולרים ויש לו תכניות גדולות ליחידות דאטה-סנטר חסכוניות של הדור הבא. החברה מקבלת כמובן גם תשלומים בביטקוין.

הזמנה לאוגוסט 2014 לדור-שני SP30 Yukon היא 5,395 דולרים.

החברה מצפה, שה-RockerBox דור-שני שלה יפעל על 0.34W ל-GH/s וה-PickAxe דור-שלישי יפעל על 0.1W ל-GH/s. למרות שמספרים אלה הם תוכניות, הרי לנוכח נושא מחירי צריכת החשמל הם יכולים להיות מוצרים משתלמים.

הסטארטאפ מחפש השקעות נוספות כדי לפתח את הגרסה הבאה של חומרת הכרייה ולהרחיב את יכולת שירותי הכרייה שהוא מספק לכל העולם. כרגע יש לחברה מכרה בדאטה-סנטר החדש של חברת אדגר בראש העין וכל המשאבים של הכרייה בדאטה-סנטר נמכרו. ההזמנות לחומרה הם כבר ל-6 חודשים קדימה.

השקעה



 
 
Bookmark and Share