Telecom News - עשרות אלפי כניסות ליום לאתר של סטארטאפ ישראלי המחלק פרסים בביטקוין

עשרות אלפי כניסות ליום לאתר של סטארטאפ ישראלי המחלק פרסים בביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> עשרות אלפי כניסות ליום לאתר של סטארטאפ ישראלי המחלק פרסים בביטקוין
עשרות אלפי כניסות ליום לאתר של סטארטאפ ישראלי המחלק פרסים בביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 25.5.14, 12:41

אתר Globski זוכה להצלחה בינ"ל בעיקר באסיה ובמיוחד באינדונזיה. זאת, תוך 3 חודשים בלבד.

בתחרות ההאקתון של מאסטרקוין שנערכה אמש, שעל תוצאותיה דיווחנו – כאן, השתתפו שני מפתחים צעירים, שבתאי דביר וניצן רבר מ-BitBrother.

בלי כל קשר לתחרות המאסטרקוין, הקים ניצן רבר לפני 3 חודשים אתר הנקרא Globski. זה אתר להעלאת תמונות, בו גולשים מעלים את התמונות שלהם ומקבלים 300 סאטושי על כל תמונה. בנוסף, כל הקלקה על תמונה או וידאו מזכה את בעליה ב-2,000 סאטושי. אלה המעלים את התמונות יכולים להרוויח כמויות מסוימות של ביטקוין גם בתמורה לרווחים מהפרסומות בדפים של התמונות או הסרטונים שלהם. כלומר, הגולשים מתחלקים גם כן ברווחים של האתר. במילים אחרות: אנשים שמחים לשתף את התמונות שלהם וגם להיות מתוגמלים על כך בהתאם. יש כאן הדדיות: יש לאנשים בעולם אופציה להתחלק ברווחים באתר הזה עם בעליו, והם משתפים פעולה ע"י העלאת תוכן ופרסום האתר. בנוסף, יש לגולשים כאן הזדמנות להשיג ביטקוין מבלי לשלם בכסף רגיל.

מי שמפעיל רובוטים או מקליק כפול או מבצע כל פעולת הונאה אחרת, נזרק ונכנס לרשימה השחורה.

באתר מדורגות התמונות הפופולריות ביותר בין אלה שהועלו על סמך ההקלקות עליהן. מרבית התמונות הן של צעירות מאסיה.

מאז עליית האתר לאוויר, לפני כ-3 חודשים, הועלו בו 16,221תמונות ו-5,438 סרטוני וידאו. כמו כן, נכנסו לאתר 1.83 מיליון גולשים ובעלי התמונות הפופולריות זכו ס"ה ב-915.9 מיליביטקוין.

אלפי הכניסות לאתר הן מכל העולם אך מרביתן מגיעות מאסיה ממדינות כמו סין, הפיליפינים ובמיוחד מאינדונזיה. לאתר יש מינימום 10 אלפים כניסות כל יום.

ניצן רבר: "אני בן 22 ממושב אלישמע ומתכנת ומפתח מגיל 10. בגיל 16 הייתה לי חברת פיתוח אתרים בשם proart ובגיל 17 הייתי בעליו של האתר המצליח video2mp3 להורדת שירים וסרטונים מיוטיוב והקמתי את חברת webloft, שעסקה באפליקציות על פלטפורמת פייסבוק. את האתר הזה globski.com הקמתי לאחר השחרור מהצבא לפני כ-3 חודשים. המיזם נמצא בתחילת דרכו ואני עובד על בניית מודל עסקי מתאים לאור ההצלחה עד כה".

הערה: 100 מיליון סאטושי הם ביטקוין אחד.
במילים אחרות: 1 סאטושי = 0.00000001 ביטקוין.
1 מילי ביטקוין = 0.001 ביטקוין.
Globski



 
 
Bookmark and Share