Telecom News - קוואלקום העניקה $100,000 ל-MediSafe הזוכה בארץ בתחרות QPrize 2014

קוואלקום העניקה $100,000 ל-MediSafe הזוכה בארץ בתחרות QPrize 2014

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קוואלקום העניקה $100,000 ל-MediSafe הזוכה בארץ בתחרות QPrize 2014

Qualcomm העניקה $100,000 ל-MediSafe הזוכה בישראל בתחרות QPrize 2014

מאת: חיים חביב , 25.5.14, 13:42קוואלקום

MediSafe עולה כעת לשלב הסופי בתחרות QPrize הכלל-עולמית ותתחרה על הפרס הגדול בסך $150,000 נוספים.

קוואלקום, דרך קרן ההון סיכון קוואלקום וונצ'רס, הכריזה היום על הזוכה בגמר הישראלי בתחרות הבינלאומית Qualcomm Ventures QPrize™ 2014 עליה דווח - כאן. חברת MediSafe תקבל מקוואלקום $100,000 במימון להרחבת פעילותה. MediSafe נבחרה עקב הצטיינותה בתחום החדשנות הטכנולוגית, הפוטנציאל המסחרי שלה ויכולות הניהול של החברה.

הזכייה מאפשרת ל-MediSafe להתקדם בתחרות ולהתמודד אל מול מנצחים אזוריים אחרים על פרס בסך $150,000 נוספים בגמר הכלל-עולמי של תחרות QPrize, שיתקיים ב-9-10 ביוני 2014 במסגרת ועידת הפסגה Bloomberg Next Big Thing בסן פרנסיסקו, קליפורניה.
 
Medisafe היא מערכת מותאמת אישית ומסונכרנת בענן לניהול תרופות במכשיר הנייד, שמסייעת לאנשים לשלב הרגלים בריאים יותר בחיי היומיום. MediSafe מבינה את הגורמים האישיים להימנעות משגרת נטילת תרופות, ומשתמשת במידע זה ובאלגוריתמים ייחודיים בזמן אמת ליצירת מעורבות גבוהה יותר בקרב מטופלים, להעלאת השיעורים של נטילת התרופות ולשיפור של המצב הבריאותי של המטופלים ושל הרווחיות של כל הגורמים המעורבים בשרשרת הפצת התרופות. 

השימוש במערכת משתרש במהירות בקרב מטופלים ונותני שירות בתחום הבריאות גם יחד, והיא מדורגת במקום הראשון בעולם בשביעות רצון המשתמשים. החברה גם זכתה בתחרות "Digital Health World Cup" של סטנפורד.

מוני חסיד, מנהל קוואלקום וונצ'רס ישראל: "קצב החדשנות מעולם לא היה מהיר יותר. העולים לגמר תחרות QPrize השנה הם עדות לסוג הרעיונות הגדולים המתפתחים לחברות סטארטאפ בעלות פוטנציאל לשנות את כללי המשחק. MediSafe מגלמת את רוח היזמות. אנו מברכים את החברה על הישגיה ומחכים בהתרגשות לראות אותה בגמר הגדול".

פאנל השופטים בתחרות כלל את מוני חסיד ומרב וינריב מקוואלקום וונצ'רס ישראל, מודי רוזן ויהל זילכה ממגמה, איציק הלל מפיטנגו, אביחי ניסנבאום מלול וונצ'רס, יואב צרויה מ-JVP, ג'ונתן סאקס מג'נסיס פרטנרס וגיגי לוי משקיע פרטי.

השנה שבר מספר הנרשמים לתחרות QPrize  בישראל שיאים. התחרות פתוחה ליזמים מסין, אירופה, הודו, ישראל, קוריאה, אמריקה הלטינית וצפון אמריקה. מטרת התחרות היא לזהות את חברות הטכנולוגיה המבטיחות הבאות בשלבי הקמתן ולספק להן מימון.

פרטים נוספים על התחרות שתיערך בחודש הבא - כאן.

בתמונה למעלה: משמאל לימין: עומרי שור ורוטל שור ממדיסייפ עם מירב וינריב ומוני חסיד מקוואלקום וונצ'רס.

עדכון 13.6.14: Medisafe זכתה גם בתחרות העולמית וקבלה עוד 150,000 דולרים.
 



 
 
Bookmark and Share