Telecom News - AOL מקימה בארץ תכנית לליווי והשקעה בסטארטאפים תחת המותג Nautilus

AOL מקימה בארץ תכנית לליווי והשקעה בסטארטאפים תחת המותג Nautilus

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> AOL מקימה בארץ תכנית לליווי והשקעה בסטארטאפים תחת המותג Nautilus
AOL מקימה בישראל תכנית לליווי והשקעה בסטארטאפים תחת המותג Nautilus
מאת: מערכת Telecom News, 25.5.14, 17:04נאוטילוס
 
התכנית תשקיע בסטארטאפים בעלי סינרגיה לפעילות AOL בעולם.
 
ענקית האינטרנט האמריקאית AOL, שמפעילה בישראל מרכז פיתוח בן כ-100 עובדים, מקימה בימים אלה בישראל תכנית לליווי סטארטאפים, שתאפשר ליזמים ישראלים ליהנות מהמטרייה של החברה הגלובלית.
 
התכנית, שתיקרא Nautilus (נוטילוס), תציע ליזמים וחברות סטארטאפ להשתתף בתכנית דו-שלבית של ליווי ומימון, שתאפשר לחברות לגדול משלב ה-seed לשלבים מתקדמים יותר של פיתוח מוצר, גיוס משקיעים ויציאה לשוק הבינלאומי.
 
התכנית תלווה עד 10 מיזמים (בכל נקודת זמן), לתקופה של כשנה ומיועדת לסטארטאפים ממגוון של תחומים בעלי סינרגיה לתחומי הפעילות הגלובלית של AOL.
 
Nautilus תעניק למיזמים הנבחרים תמיכה וייעוץ מקצועי באמצעות צוות מומחים מקומי במשרה מלאה ובאמצעות גישה ישירה למגוון מומחים וכלים מקצועיים מחטיבות הארגון השונות ברחבי העולם. השירותים יותאמו לצרכיו של כל סטארטאפ וכל יזם באופן פרטני. החברה אף תעמיד לרשות היזמים מתחם עבודה משותף, שיוקם בלב תל אביב.
 
AOL עצמה תשקיע סכומים משמעותיים (100 אלף דולרים לכל הפחות), בחברות, שתתקבלנה ל-Nautilus ושתגייסנה סיבוב seed ממשקיעים חיצוניים.
 
את התכנית תנהל מרב רותם-נעמן, בוגרת ,Harvard University שניהלה בעבר את תחום התכנון האסטרטגי והתפעולי בהנהלה הגלובלית של חברת Better Place.
 
חנן לשובר, מנכ"לAOL  ישראל: "המודל, שבנינו, יעניק חופש מקסימלי ליזמים ואנו נעמיד לרשותם את הכלים והקשרים העומדים לרשות החברה הגלובלית. AOL ישראל נולדה מיזמות ישראלית, שהתפתחה להיות נדבך משמעותי בתחומים אסטרטגיים בחברה בינלאומית ולכן בחרנו לקחת את הניסיון, שצברנו, ולהעניק אותו לסטארטאפים ישראלים, שאנו מאמינים, שיש להם פוטנציאל להצליח ולהצעיד את העולם קדימה. היזמים, שייכנסו לתכנית, יקבלו מאיתנו חופש פעולה מוחלט, מתוך שאיפה, שידעו לנצל את כל הקשרים והיכולות של חברה בינלאומית כ-AOL ואת מגוון הכלים והשירותים, שנעמיד לרשותם".
 
הסטארטאפ הראשון, שיצטרף לתכנית, הוא Take&Make של היזמים מיקה קייט, לירי הלפרין ויוסי שלם. המיזם הטרי מייצר הדים בזכות משב החדשנות, שהכניס לשוק של "עשה זאת בעצמך.(DIY)  הסטארטאפ הופך סרטוני עשה-זאת-בעצמך מצליחים ב-youtube לערכות פיזיות עם כל החומרים הדרושים להכנת היצירה.
 
,Take&make  שהוקמה רק בדצמבר האחרון, השתתפה בתכנית היוקרתית Blackbox Connect של Google בקליפורניה ועומדת להשלים את סבב הגיוס הראשון ממשקיעים מובילים בשוק. החברה נמצאת בשלב הבטא ותשיק בקרוב את מוצריה יחד עם השחקנים הגדולים של עולם ה-DIY ב- youtube.
 
רותם-נעמן: "Take&Make הוקמה ע"י יזמים מוכשרים ומנוסים עם חזון גדול ויכולת ביצוע יוצאת דופן. החברה בנתה פתרון המאפשר לראשונה ל-Video Bloggers  מתחום היצירה להרוויח סכומים משמעותיים, תוך שהיא מנגישה את היצירה לציבור הרחב ואף מוזילה לכולם את העלויות. זהו מודל, שלא רק שהוא מצליח לחבר בין מספר טרנדים עולמיים, אלא אף מצליח ליצור מצב בו כולם מרוויחים".
 
AOL ישראל כוללת כיום 3 פעילויות מרכזיות בישראל: מרכז פיתוח של תחום ה-Online video, מרכז פיתוח של רליג'נס, וכן את קונו ורטרו, שמרכז הפיתוח שלה מרעננה נרכש לאחרונה ע"י החברה. החברה מעסיקה כ-100 עובדים.
 
השקעות
 
 



 
 
Bookmark and Share