Telecom News - גולן טלקום חתמה הסכם שת"פ אתרי סלולר עם סלקום

גולן טלקום חתמה הסכם שת"פ אתרי סלולר עם סלקום

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> גולן טלקום חתמה הסכם שת"פ אתרי סלולר עם סלקום
חברת סלקום דיווחה הערב לבורסה על חתימת הסכם שת"פ אתרי סלולר עם גולן טלקום. אם ההסכם יעבור את כל האישורים (בדומה לאישור של השת"פ בין הוט מובייל לפרטנר), תהפוך גולן טלקום ל-MVNO משודרג ותפרק את אתרי הסלולר, שכבר פרסה.
מאת: אבי וייס, 25.5.14, 22:30לוגו סלקום
 
חברת סלקום הודיעה הערב לבורסה על חתימת הסכם שת"פ רשתות סלולר בדורות רביעי שלישי ושני עם חברת גולן טלקום. ההסכם בתוקף לכ-6 שנים מיום האישור שלו ע"י גופי הרגולציה (הממונה על ההגבלים העסקיים ומשרד התקשורת).

בכך יושלם המהלך, שבו מבוטל, למעשה, מכרז התדרים של שר התקשורת הקודם (משה כחלון). חברת גולן טלקום תהפוך, למעשה, ל-MVNO  ותפרק את האנטנות, שכבר פרסה בכמה מקומות בארץ.

ניתוח מלא של המצב הרגולטורי האומלל של שוק הסלולר בארץ מצוי כאן, כולל ההשלכות של מהלכים אלו על שוק התקשורת הישראלי. מדובר בעוד יום עצוב לשוק הסלולר בישראל אחרי אישור השת"פ בין הוט מובייל לפרטנר, ע"י הממונה על ההגבלים העסקיים, על בסיס מצג שוא של "מחסור בתדרים" ותלות בין שת"פ לדור ארבע לשת"פ בדורות קודמים, מצג, שנולד במשרד התקשורת כדי "להכשיר את השרץ הזה" של חיסול התחרות בשוק הסלולר וחיסול רוב אנטנות הסלולר שפרוסות במדינה. מדובר באחד מתרגילי ההטעיה והפיברוק הציבוריים הגדולים ביותר שנולדו אי פעם במשרד התקשורת, בדחיפה ועידוד של השר גלעד ארדן.
סלקום דור רביעי



 
 
Bookmark and Share