Telecom News - מהפכה טכנולוגית וצרכנית בתחום האירועים (חתונה/בר-מצווה/ברית וכד')

מהפכה טכנולוגית וצרכנית בתחום האירועים (חתונה/בר-מצווה/ברית וכד')

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מהפכה טכנולוגית וצרכנית בתחום האירועים (חתונה/בר-מצווה/ברית וכד')
מהפכה טכנולוגית וצרכנית בתחום האירועים (חתונה/בר-מצווה/ברית וכד')
מאת: מערכת Telecom News 25.5.14, 22:51אבי גוטמן

פלטפורמה טכנולוגית, שפותחה ע"י קונסיסט מערכות, מאפשרת העברת כסף ישירות לחשבון בעלי האירוע באמצעות כרטיס אשראי כולל בתשלומים (שבעל השמחה אינו מודע להם) ומחליפה את המנהג הידוע והמסורבל של הענקת מעטפה עם צ'ק או מזומן עבור בעל השמחה.
 
חברת Easy2give בשיתוף עם ישראכרט משיקה בימים אלה פלטפורמה חדשנית בשוק האירועים המגלגל מחזור של כ-9 מיליארד ש"ח בשנה. הפלטפורמה הטכנולוגית, שפותחה ע"י קונסיסט מערכות מקבוצת קונסיסט ישראל, מאפשרת העברת כסף ישירות לחשבון בעלי האירוע. זאת, באמצעות כרטיס אשראי, כולל אפשרות לחלוקת הסכום לתשלומים חודשיים, ללא תלות בצ'קים ובמזומן.

המערכת, שמחליפה את המנהג הידוע והמסורבל של הענקת מעטפה עם צ'ק או מזומן עבור בעל השמחה, פותחה לאחר סקר מקיף ממנו עלה, בין היתר, ש-50% מהאורחים טוענים, שההוצאה באירוע מכבידה עליהם ו-53% מהאורחים מעדיפים לתת את המתנה באמצעות תשלומים בכרטיס האשראי שלהם
.
אבי גוטמן, (בתמונה), מנהל תחום פיתוח ואינטגרציה בקונסיסט מערכות: "בפרויקט ניתן דגש רב על ידידותיות למשתמש, גמישות מרבית, אבטחת המידע ושרידות המערכת. הפרוייקט מביא לידי ביטוי את יכולותיה של קונסיסט במתן מענה מדויק ומהיר ללקוחותיה ואת היכולות, שפיתחה בתחום עמדות לשירות עצמי".

גיא גיאור מנכ"ל Easy2give: "הבחירה בקונסיסט לבניית המערכת נעשתה בזכות היכולות המקצועיות הגבוהות של החברה".

עמדות Easy2give נבנו על מנגנון עסקי מתקדם המאפשר לבעלי השמחה לקבל את סך מתנותיהם בתום 4 ימי עסקים ישירות לחשבון הבנק בתשלום אחד, ומנפיקות לנותני המתנה שובר בסיום התהליך הפשוט הכולל העברת כרטיס האשראי, הקשת סכום המתנה ומספר התשלומים, כשהדגש הוא, שבעלי השמחה אינם מודעים למספר התשלומים. כמו כן מאפשרת הפלטפורמה מתן מתנות באמצעות אתר מובייל ואתר אינטרנט.

בתום התהליך מפיקה העמדה המחאה מהודרת, שמכילה את פרטיהם של נותני המתנה בצירוף ברכתם האישית ורשימת מתנות מהודרת, שתגיע ישירות לחשבון המייל של האורחים בבוקר שלמחרת.

השירות פתוח לכלל כרטיסי האשראי (למעט דיינרס) ומציע עמדות סליקה באולמות האירועים המאפשרות שליטה מרחוק באמצעות הנפקת דוחות יומיים לכלל הגופים, מעקב תנועות והזנת חשבונות לזיכוי.

חברת האשראי מנפיקה מספר בית עסק לבעלי השמחה לצורך העברה בטוחה של הכספים תוך שימת דגש על אמינות, איכות ונוחות, להבטחת התהליך במלואו. הענקת המתנה לבעלי השמחה ניתנת למימוש מראש מהבית דרך אתר האינטרנט, או בכניסה לאולם האירועים, באמצעות מכונות המוצבות בכניסה לאולמות האירועים או אפליקציה ייעודית.

בעלי השמחה יכולים גם לקבל, בתשלום, דרך העמדות, שירותי הושבה ואישור הגעה.
עמדת Easy2give



 
 
Bookmark and Share